Gmina Wisznice ogłasza przetarg
- Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3782102 , fax. 083 3782039
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
ul. Rynek 35 35
21-580 Wisznice, woj. lubelskie
tel. 083 3782102, fax. 083 3782039
REGON: 03023775300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie dla Gminy Wisznice kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł, na pokrycie planowanego deficytu budżetowego - Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej Gminy Wisznice. 1.2. Waluta: PLN 1.3. Wymagany termin uruchomienia kredytu w następujących transzach: - I transza - do 23.12.2009 r. w kwocie do 1.500.000,00 zł, - II transza - do 05.01.2010 r. w kwocie do 500.000,00 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Od wykonawców przystępujących do przetargu wymaga się spełnienia następujących warunków: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity) /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. c) prowadzą działalność, której przedmiotem są usługi bankowe. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia ww. warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od wykonawców warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych warunków. Ocena dokonana zostanie wg formuły - spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty : 1/ oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówieniach publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./, 2/ oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inny równoważny dokument wyrażający zgodę na utworzenie banku i wykonywanie czynności bankowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.netbip.pl (menu tematyczne: oferty przetargowe z siwz)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Gminie Łomazy kredytu konsolidacyjnego długoterminowego w wysokości 2 966 000 złotych
Dodano: 2016-07-21 - Kredyt długoterminowy w kwocie 2839000 PLN
Dodano: 2016-07-21 - Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 1 800 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2016 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2016-06-24 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego dla Gminy Uścimów w kwocie 1 350 000 zł
Dodano: 2016-06-21 - Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 3.861.043,26 zł z przeznaczeniem na całkowitą spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-06-16 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług z zakresu obsługi bankowej wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla SP ZOZ w Bychawie
Dodano: 2016-06-09 - Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie usługi kredytu bankowego
Dodano: 2016-06-06 - Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w kwocie 3.861.043,26 zł na całkowitą spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Dodano: 2016-06-03