Przetargi.pl
Udzielenie dla Gminy Wisznice kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł.

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3782102 , fax. 083 3782039
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 083 3782102, fax. 083 3782039
    REGON: 03023775300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie dla Gminy Wisznice kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł, na pokrycie planowanego deficytu budżetowego - Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej Gminy Wisznice. 1.2. Waluta: PLN 1.3. Wymagany termin uruchomienia kredytu w następujących transzach: - I transza - do 23.12.2009 r. w kwocie do 1.500.000,00 zł, - II transza - do 05.01.2010 r. w kwocie do 500.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Od wykonawców przystępujących do przetargu wymaga się spełnienia następujących warunków: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity) /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. c) prowadzą działalność, której przedmiotem są usługi bankowe. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia ww. warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych od wykonawców warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych warunków. Ocena dokonana zostanie wg formuły - spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty : 1/ oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówieniach publicznych /Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./, 2/ oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inny równoważny dokument wyrażający zgodę na utworzenie banku i wykonywanie czynności bankowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.netbip.pl (menu tematyczne: oferty przetargowe z siwz)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach