Miasto Chełm ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
ul. Lubelska 63 i 65
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
REGON: 11019823800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie strony internetowej w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm - Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest stworzenie strony internetowej w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm - Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i zainstalowanie oraz utrzymanie do 31.12.2016r. strony internetowej w ramach realizacji projektu Ekoturystyka bez granic - turystyka ekologiczna w regionie przygranicznym Chełm-Kowel współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu, zainstalowaniu i utrzymaniu strony na serwerze, o wartości co najmniej 8000,00 PLN c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena spełnienia przez Wykonawcę ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien złożyć: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Do każdej usługi wymienionej w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać: - co najmniej jedno zamówienie, polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu, zainstalowaniu i utrzymaniu strony na serwerze, o wartości co najmniej 8000,00 PLN. Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostęp do pełnotekstowej bazy danych z dziedziny nauk medycznych (Nr sprawy UM-ZP-262-33/16)
Dodano: 2016-06-29 - Zakup usługi sieciowego dostępu do pełnotekstowej bazy danych obejmującej swoim zakresem informacje z dziedziny nauk medycznych; UM-ZP-262-26/14
Dodano: 2014-03-20 - Usługa dostępu do internetowej bazy informacji prawnej.
Dodano: 2013-02-07 - Usługa dostępu do internetowej bazy informacji prawnej
Dodano: 2013-01-24 - Usługa dostępu do internetowej bazy informacji prawnej
Dodano: 2012-11-29 - Umieszczenie bannera reklamowego na stronie internetowej w ramach realizacji projektu Jesteśmy razem - młodzi w Europie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WL na lata 2007-2013.
Dodano: 2010-06-21 - Umieszczenie banera reklamowego na komunikatorze internetowym w ramach realizacji projektu Jesteśmy razem - młodzi w Europie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WL na lata 2007-2013
Dodano: 2010-05-31 - Elektroniczny system informacji prawnej w wersji dostępnej poprzez sieć Intranet jednocześnie przez 50 użytkowników na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2009-11-30