Przetargi.pl
Dostawy żywności dla zwierząt (jabłka, marchew, mięso wołowe, gryzonie, owady karmowe, granulaty) dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu

Gmina Wrocław Miejski Ogród Zoologiczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wróblewskiego 1/5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3483024 w. 118 , fax. 071 3483768
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Miejski Ogród Zoologiczny we Wrocławiu
    ul. Wróblewskiego 1/5 1/5
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3483024 w. 118, fax. 071 3483768
    REGON: 93051982500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy żywności dla zwierząt (jabłka, marchew, mięso wołowe, gryzonie, owady karmowe, granulaty) dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy żywności dla zwierząt (jabłka - dwa pakiety, marchew - dwanaście pakietów, mięso wołowe - jeden pakiet, gryzonie - jeden pakiet, owady karmowe - jeden pakiet, granulaty - trzy pakiety) dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 011313210
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aby wziąć udział w przetargu Wykonawcy powinni spełnić następujące warunki: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy rolników indywidualnych), b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia pełnomocnika, bądź to do podpisania całej oferty, bądź tylko do niektórych jej dokumentów. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania wykonawcy, właścicielami lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska we wskazanym dokumencie rejestracyjnym. e) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej, umowa konsorcjum, jeżeli dwa lub kilka podmiotów składa ofertę wspólną (nie dopuszcza się umowy przedwstępnej lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym). f) wykaz podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego i finansowego części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć poszczególnym podwykonawcom (o ile dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach