Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia gastronomicznego do świetlicy wiejskiej - remizy strażackiej w Suchej Górnej

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. H. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 746 79 60 , fax. 0-76 746 79 75
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej
    ul. H. Dąbrowskiego 2 2
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 746 79 60, fax. 0-76 746 79 75
    REGON: 02065202300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia gastronomicznego do świetlicy wiejskiej - remizy strażackiej w Suchej Górnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa wyposażenia gastronomicznego tj. mebli ze stali nierdzewnej, regałów metalowych oraz urządzeń gastronomicznych do świetlicy wiejskiej - remizy strażackiej przy ul. Sportowej 7 w Suchej Górnej, administrowanej przez PGMiKM w Polkowicach. 1.Dostawca zobowiązany jest dostarczyć gotowe elementy oraz dokonać ich montażu na miejscu dostawy na swój koszt. 2.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do formularza ofertowego Cena oferty, który jest również załącznikiem nr 1 do umowy. Dopuszczalne odstępstwo od wymiarów określonych przez Zamawiającego podano w opisie przedmiotu zamówienia indywidualnie w każdej pozycji opisu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 393140006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Spełnią poniższe warunki: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, -wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia na łączną wartość brutto nie mniejszą niż 35.000 złotych, w tym wykażą jedną dostawę na kwotę co najmniej 20.000 zł brutto z określeniem nazwy i adresu zamawiającego, rodzaju, zakresu i miejsca wykonania dostawy, wartości dostawy, terminu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje), -udzielą gwarancji w wysokości - minimum 24 m-ce, -Dostawca zobowiązany jest dostarczyć do oferty zdjęcia oferowanego wyposażenia gastronomicznego (wyszczególnionego w SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać: 12.1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: Cena oferty, - załącznik nr 1: Szczegółowy wykaz cen przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy, - załącznik nr 3: Doświadczenie zawodowe. 12.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, b)pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, c)w przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ustanawiający przez tych wykonawców wspólnego pełnomocnika (pełnomocnictwo), d)umowę spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę występującego jako spółka cywilna, e)wykaz należycie wykonach w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia na łączną wartość brutto nie mniejszą niż 40.000 złotych, , w tym jednej dostawy na kwotę co najmniej 20.000 zł brutto z określeniem nazwy i adresu zamawiającego, rodzaju, zakresu i miejsca wykonania dostawy, wartości dostawy, terminu wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje). Uwaga: 1.Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 5.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 6.Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 7.Umowa konsorcjum musi zawierać: -określenie celu gospodarczego, -oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, -wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, -zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pgmikm.polkowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach