Przetargi.pl
Dostawa urządzeń komputerowych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4328100 , fax. 091 3178900
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
    ul. Tanowska 8 8
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4328100, fax. 091 3178900
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń komputerowych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - zasilacza awaryjnego - 1 szt., - przełącznika modularnego - 1 szt., - zestawów komputerowych z monitorem LCD 19 cali - 4 szt., - komputera przenośnego - 1 szt., - oprogramowania - 5 szt., - drukarek laserowych 5 szt., - dysków twardych zewnętrznych - 2 szt Przedmiot zamówienia szczegółowo określa specyfikacja techniczna, która jest integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez komisję przetargową w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone przez wykonawców do oferty wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 2), 3. aktualne dokumenty informujące o działalności wykonawcy (wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - oryginał wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzona przez uprawnioną osobę kopia), 4. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 5. dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w przypadku ich nie występowania w rejestrze handlowym, umowie spółki czy zaświadczeniu o prowadzeniu działalności gospodarczej, 6. szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu z podaniem nazw producentów, serii lub modelu a także parametrów sprzętu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach