Przetargi.pl
Eksploatacja szaletów miejskich z obsługą personalną oraz kabin wolnostojących zlokalizowanych na terenie Gminy Police w okresie 12 miesięcy, tj. od 1.01.2010 do 31.12.2010

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Bankowa 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4311350 , fax. 091 3175037
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Bankowa 18 18
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4311350, fax. 091 3175037
    REGON: 81054370729113
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja szaletów miejskich z obsługą personalną oraz kabin wolnostojących zlokalizowanych na terenie Gminy Police w okresie 12 miesięcy, tj. od 1.01.2010 do 31.12.2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Eksploatacja szaletów miejskich z obsługą personalną oraz kabin wolnostojących zlokalizowanych na terenie Gminy Police w okresie 12 miesięcy, tj. od 1.01.2010 do 31.12.2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909130000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1.600,00 zł (jeden tysiąc sześćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, c) którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 1 zamówienie w zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia (obsługa szaletów, ew. sprzątanie lub dozorowanie obiektów publicznych, ew. wywóz nieczystości), potwierdzone referencją Ocena spełnienia warunków wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 2 - Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na usługi: Eksploatacja szaletów miejskich z obsługą personalną oraz kabin wolnostojących zlokalizowanych na terenie Gminy Police : 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 4. 3. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 4. Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu spółki (dla spółek cywilnych - umowa spółki). 5. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 5. 9. Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - wg zał. nr 6. 11. Referencje od poprzednich zamawiających, w których zawarte są informacje stanowiące potwierdzenie prawidłowego wykonania zamówień opisanych w wykazie - wg zał. nr 6 (minimum 2 referencje). 12. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg zał. nr 7, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego potencjału osobowego, który uzyska od innego podmiotu. 13. Charakterystyka urządzeń, sprzętu, które będą użyte do wykonania oferowanego zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg zał. nr 7, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego potencjału technicznego, który uzyska od innego podmiotu. 14. Wykaz podwykonawców, którym wykonawca zleci wykonanie części zamówienia - wg zał. nr 8. Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie. Każda informacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta pod rygorem nieważności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach