Przetargi.pl
Dostawa sprzętu audiowizualnego - Nr 55/12/N

Jednostka Wojskowa 4219 ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 5519510, 5517818 , fax. 0-81 5519536
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4219
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 5519510, 5517818, fax. 0-81 5519536
    REGON: 06027283200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu audiowizualnego - Nr 55/12/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu audiowizualnego w postaci kserokopiarek cyfrowych. Sprzęt audiowizualny służyć ma potrzebom jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz tj.: formularzu ofertowym. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz - określone jako parametry graniczne. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt do magazynu Zamawiającego, tj. magazynu Działu Szkoleniowego, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin w terminie do dnia 31 października 2012r. Dostawa winna być dokonana w dzień pracy Zamawiającego, tj. pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem, w godzinach 800-1400. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego telefonicznie lub faksem na nr (81) 551 86 03 minimum z dwudniowym wyprzedzeniem. 3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i oryginalny, nie może on być wcześniej używany, poddany naprawie bądź regeneracji oraz posiadać śladów uszkodzenia. Dostarczony sprzęt musi być ponadto wolny od wad fizycznych i prawnych oraz odpowiadać wszystkim cechom oraz wymaganiom eksploatacyjno-technicznym określonym w formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do siwz. Sprzęt powinien być dostarczony w fabrycznych, nienaruszonych opakowaniach producenta. 4. Wykonawca dostarczy sprzęt do magazynu Zamawiającego na swój koszt i niebezpieczeństwo, własnym środkiem transportu lub za pośrednictwem dowolnie wybranego przewoźnika. Do czasu dokonania odbioru sprzętu przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 5. Odbioru dostarczonego sprzętu dokona powołana przez Zamawiającego komisja, przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór sprzętu polegać będzie na sprawdzeniu stanu ilościowego i jakościowego zamówienia, zgodnie z założonymi wymogami technicznymi (sprawdzenie parametrów i właściwości eksploatacyjno-technicznych określonych w formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do siwz; sprawdzenie sprawności technicznej i ukompletowania). Z czynności odbioru dostarczonego sprzętu sporządzany jest protokół odbioru, który stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na poszczególne pozycje sprzętu w wymiarze minimum 24 (dwudziestu czterech) miesięcy. Zastrzega się, że okres gwarancji płynie od momentu dokonania odbioru dostarczonego sprzętu, co potwierdza się protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą sprzętu karty gwarancyjne. 7. Wraz z udzieleniem gwarancji Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny sprzętu na terenie całego kraju. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny na okres: dla poz.1 formularza ofertowego - min. 5 lat; dla poz. 2,3 - min. 2 lata. Ponadto Wykonawca zapewni zabezpieczenie w części zamienne dla poszczególnych pozycji sprzętu. 8. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć instrukcje obsługi oraz dokumentacje techniczne sprzętu w języku polskim, a także wykaz punktów serwisowych sprzętu (na terenie całego kraju). 9. Zamawiający nie może kupować środków trwałych w ramach zakupów własnych. Zakup środka trwałego musi być ujęty jako zadanie zlecone w ramach Planu Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych. Dlatego na podstawie art. 16d ust. 1 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (j. t. Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) - cena jednostkowa poszczególnych pozycji sprzętu nie może przekroczyć 3.500,00 zł brutto. Oferty zawierające ceny jednostkowe brutto powyżej 3.500,00 zł zostaną odrzucone jako niezgodne z siwz. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach