Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
- Data zamieszczenia: 2012-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż kserokopiarek dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-63/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kserokopiarek dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia / kserokopiarkami) ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje kserokopiarki: a) monochromatyczne w ilości 6 szt. b) kolorowe w ilości 3 szt. w konfiguracji określonej w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne parametry zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. 4. Zamawiający wymaga zagwarantowania minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego w miejscu instalacji (serwis typu door-to-door). 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121300-6 - Urządzenia do powielania. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Montaż obejmuje: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji (podłączenie lokalne kserokopiarek), sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), konfiguracja konta administratora (uniemożliwiająca nieautoryzowany wydruk), uruchomienie, przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego dla co najmniej 2 osób wskazanych przez Zamawiającego i przekazanie do użytku. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub niegorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 1 800,00 PLN (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych i 00/100). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie rękojmi i gwarancji dla jednostek Policji województwa lubelskiego
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa urządzeń kserujących na potrzeby Urzędu Miasta Chełm
Dodano: 2015-10-22 - Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie rękojmi i gwarancji dla KWP w Lublinie
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie rękojmi i gwarancji dla KWP w Lublinie
Dodano: 2015-04-13 - Dostawa sprzętu biurowego i RTV
Dodano: 2014-10-17 - BZP/PN/212/2013 Dostawa cyfrowej kopiarki - drukarki z kolorowym skanerem wraz z dostawą, instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego
Dodano: 2013-12-02 - BZP/PN/184/2013 Dostawa kserokopiarki kolorowej wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa i montaż kserokopiarek dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-09/13
Dodano: 2013-02-22 - Dostawa sprzętu audiowizualnego - Nr 55/12/N
Dodano: 2012-09-27 - Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2012-09-13