Przetargi.pl
Dostawa i montaż kserokopiarek dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-09/13

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 528 88 88 , fax. 81 528 89 18
  • Data zamieszczenia: 2013-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 528 88 88, fax. 81 528 89 18
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż kserokopiarek dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-09/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i montaż na podstawie umowy sprzedaży kserokopiarek (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia kserokopiarkami) w następującej konfiguracji: a) kserokopiarki monochromatyczne A3, - ilość: 10 sztuk; b) kserokopiarki monochromatyczne A4 - ilość: 10 sztuk; c) kserokopiarki kolorowe A3 - ilość 10 sztuk; spełniających minimalne wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121300-6 - Urządzenia do powielania Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 4. Zamawiający zaznacza, iż kserokopiarki będą objęte posiadanym przez Zamawiającego systemem kontroli wydruków typu SafeQ firmy YSOFT, w związku z czym wymaga się, aby oferowane przez Wykonawcę kserokopiarki posiadały zainstalowane wszystkie niezbędne elementy potrzebne do poprawnego funkcjonowania systemu kontroli wydruków typu SafeQ firmy YSOFT. 5. Do wszystkich dostarczanych i zamontowanych kserokopiarek Wykonawca zapewnia pełen dostęp podmiotowi utrzymującemu system SafeQ YSOFT w instalacji aplikacji (Open API) na terminalu - wliczone w cenę oferty, bez utraty gwarancji. 6. Montaż obejmuje: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji (podłączenie lokalne kserokopiarek do sieci), sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), umożliwienie Zamawiającemu administrowania urządzeniem, uruchomienie, przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego z obsługi kserokopiarek dla co najmniej 2 osób wskazanych przez Zamawiającego i przekazanie do użytku. 7. Zamawiający wymaga zagwarantowania minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia oraz świadczenia serwisu gwarancyjnego w miejscu instalacji (serwis typu door-to-door). Rozwiązania równoważne: 8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 9. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, szczególnie zawarte w opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 10. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy, producenta ma na celu określenie klasy produktu, funkcjonalności, przeznaczenia będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 11. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 (słownie: pięciu tysięcy złotych). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego (www.umlub.pl).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach