Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2083547 , fax. 032 2083568
- Data zamieszczenia: 2012-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Poniatowskiego 15 15
40-055 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2083547, fax. 032 2083568 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I AGD DLA ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli biurowych oraz wyposażenia biurowego i AGD dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach o parametrach zgodnych ze Specyfikacją asortymentowo - cenową stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ oraz ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 6 Pakietów: Pakiet nr 1 - Zabudowa kuchenna ze sprzętem AGD Pakiet nr 2 - Meble do strefy symulacji przedszpitalnej Pakiet nr 3 - Krzesła, fotele, taborety Pakiet nr 4 - Szafa, sejf, niszczarka Pakiet nr 5 - Wózki transportowe, szafy medyczne, regały magazynowe Pakiet nr 6 - Biurka na salę audytoryjną, tablice suchościeralne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391111004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa foteli obrotowych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/16/16/EK
Dodano: 2016-03-02 - I Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/6/JP/15
Dodano: 2015-02-25 - Zakup wraz z dostawą ergonomicznych krzeseł na stanowiska wyposażone w monitory ekranowe (E/43/BHP/2014)
Dodano: 2014-06-03 - akup wraz z dostawą ergonomicznych krzeseł na stanowiska wyposażone w monitory ekranowe (E/38/BHP/2014)
Dodano: 2014-05-15 - Dostawa wraz z montażem 17 sztuk mebli oraz foteli obrotowych przy stanowiskach check-in kompatybilnych z systemem BHS na terminalu A MPL Katowice w Pyrzowicach
Dodano: 2013-12-04 - Zakup i dostawa mebli biurowych
Dodano: 2013-05-07 - Zakup krzeseł obrotowych do kontroli.
Dodano: 2012-12-07 - Zakup krzeseł obrotowych do kontroli
Dodano: 2012-11-22 - Zakup krzeseł obrotowych do kontroli
Dodano: 2012-10-31 - Dostawa krzeseł obrotowych dla ZSiPM
Dodano: 2012-10-24