Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Towarowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2855038 , fax. 032 2855038 w. 118
- Data zamieszczenia: 2013-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
ul. Towarowa 1 1
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 2855038, fax. 032 2855038 w. 118
REGON: 27671899900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-tg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa mebli biurowych do budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowskich Górach, przy ul. Towarowej 1 wg opisu przedmiotu zmówienia stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szafa metalowa aktowa z drzwiami żaluzjowymi - 4 sztuki Szafa metalowa aktowa 2-drzwiowa - nadstawka - 25 sztuk Szafa metalowa aktowa 2-drzwiowa - 10 sztuk Szafa metalowa aktowa 1-drzwiowa - 1 sztuka Krzesło biurowe, obrotowe - 3 sztuki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391111004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.tarnowskiegory.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa foteli obrotowych. Oznaczenie sprawy:OZ/D/16/16/EK
Dodano: 2016-03-02 - I Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/6/JP/15
Dodano: 2015-02-25 - Zakup wraz z dostawą ergonomicznych krzeseł na stanowiska wyposażone w monitory ekranowe (E/43/BHP/2014)
Dodano: 2014-06-03 - akup wraz z dostawą ergonomicznych krzeseł na stanowiska wyposażone w monitory ekranowe (E/38/BHP/2014)
Dodano: 2014-05-15 - Dostawa wraz z montażem 17 sztuk mebli oraz foteli obrotowych przy stanowiskach check-in kompatybilnych z systemem BHS na terminalu A MPL Katowice w Pyrzowicach
Dodano: 2013-12-04 - Zakup krzeseł obrotowych do kontroli.
Dodano: 2012-12-07 - Zakup krzeseł obrotowych do kontroli
Dodano: 2012-11-22 - Zakup krzeseł obrotowych do kontroli
Dodano: 2012-10-31 - Dostawa krzeseł obrotowych dla ZSiPM
Dodano: 2012-10-24 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH ORAZ WYPOSAŻENIA BIUROWEGO I AGD DLA ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Dodano: 2012-08-16