Przetargi.pl
Dostawa krzeseł obrotowych dla ZSiPM

Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Karola Miarki 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054 , fax. 0-32 22 60 169
  • Data zamieszczenia: 2012-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
    ul. Karola Miarki 9 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, fax. 0-32 22 60 169
    REGON: 27157086500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa krzeseł obrotowych dla ZSiPM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Krzesło obrotowe - 13sztuk . 1.Podstawa pięcioramienna z tworzywa, w kolorze czarnym. 2.Kółka twarde do powierzchni miękkich (wykładzina), wyposażone w hamulec zapobiegający przesuwaniu sie krzesła bez obciążenia. 3.Mechanizm umożliwiający synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska, z regulacją sprężystości odchylania w zależności od ciężaru siedzącego oraz czterostopniową blokadą tego ruchu. 4.Dodatkowo opcja wysuwu siedziska. 5.Siedzisko wykonane ze sklejki, wyściełane pianką poliuretanową. 6.Oparcie krzesła wykonane z mieszanki polipropylenu oraz włókna szklanego w kształcie ażuru (kolor czarny) z tapicerowaną nakładką bez wieszaka (tapicerka w różnych kolorach, które zostaną uzgodnione z zamiawiającym po rozstrzygnięciu). 7.Tkanina- 100% poliester, gramatura minimum 380g/m2, ścieralność minimum 100 000 cykli. 8.Podłokietniki regulowane z nakładką poliuretanową (PU)- regulacja góra-dół, nakładka przód-tył oraz regulacja ustawienia kąta nakładki względem siedziska 9.Podłokietnik w kolorze czarnym. Ilość zamawianych krzeseł: - 7 sztuk z podłokietnikami - 6 sztuki bez podłokietników. Termin wykonania zamówienia: 21 dni od dnia podpisania umowy Wszelkie ilustracje dołączane do SIWZ mają jedyniecharakter poglądowy i nie wskazują na konkretne rozwiązania bądź Wykonawców. Zamawiający uzna za zgodną z warunkami SIWZ każdą ofertę, która będzie spełniała warunki opisane w pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391111004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach