Przetargi.pl
Dostawa 150 m3 oleju napędowego grzewczego dla potrzeb Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łochowie

Zespół Szkół im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 86-065 Łochowo, ul. Wierzbowa 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 363 99 10 , fax. 52 363 99 05
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Jana Pawła II
    ul. Wierzbowa 2 2
    86-065 Łochowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 363 99 10, fax. 52 363 99 05
    REGON: 09296409000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialeblota.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 150 m3 oleju napędowego grzewczego dla potrzeb Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa 150m3 oleju napędowego grzewczego z dowozem do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łochowie. 2. Olej napędowy grzewczy winien być dostarczany na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do kotłowni mieszczącej się w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II przy ul. Wierzbowej 2, 86-065 Łochowo, NIP: 554-23-49-345. 3. Rzeczywista ilość zamawianego oleju napędowego grzewczego będzie zależna od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw w ilości do 10 % ogólnej wielkości zamówienia. 5. Szacunkowa ilość zamawianego oleju opałowego w sezonie grzewczym 2016-2017 wynosi 150 m3. 6. Olej opałowy musi spełniać wymagania normy PN-C-96024:2011 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1547), a w szczególności: a) wartość opałowa nie niższa niż 42, 6 MJ/kg, b) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3% m/m, c) pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01% m/m, d) zawartość siarki nie więcej niż 0,10% m/m, e) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, f) gęstość w temperaturze 150C wyższa niż 860 kg/m3, g) temperatura zapłonu nie niższa niż 560 C, h) temperatura płynięcia nie wyższa niż -20oC, i) lepkość kinetyczna w temperaturze 200 C nie większa niż 6 mm2/s; 7. Warunki realizacji dostawy oleju napędowego grzewczego: a) dostawa oleju napędowego grzewczego realizowana będzie stosownie do potrzeb Zamawiającego w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia przez dyrektora Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łochowie w godzinach pracy placówki (od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00-15.00), z zastrzeżeniem, że Wykonawca zadeklaruje inny termin dostawy, b) Wykonawca każdorazowo przy dostarczanej partii oleju opałowego zobowiązany będzie przedstawić aktualne zaświadczenie, orzeczenie lub świadectwo producenta o zgodności jakości oleju z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (t.j. Dz. U. 2014 r., poz. 1547) oraz o zgodności z wymogami określonymi w obowiązującej normie PN-C-96024:2011, uwzględniające wymagania Zamawiającego części IV ust.6 SIWZ, c) szacunkowe jednorazowe tankowanie w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łochowie wynosi ok. 15m3, d) dostarczona ilość paliwa fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 150 C, e) Wykonawca będzie dostarczał olej napędowy grzewczy na telefoniczny wniosek dyrektora Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łochowie lub osoby upoważnionej. 8. Wykonawca zobowiązany będzie: a) co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy, b) dostarczyć zamawianą ilość oleju napędowego grzewczego w terminie, zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym od złożenia wniosku, o którym mowa w części IV ust. 7 SIWZ. 9. Ilość dostarczonego oleju napędowego grzewczego musi być potwierdzona przez Zamawiającego. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego oleju napędowego grzewczego z wymaganiami opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wyładunku. 13. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji zamówienia norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego poniesie Wykonawca. 14. Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca udziela gwarancji jakości na każdą partię dostarczonego oleju napędowego grzewczego, b) w przypadku dostawy wadliwego oleju napędowego grzewczego, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany na własny koszt i ryzyko tej partii oleju w terminie do 3 dni od dnia złożenia reklamacji przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialeblota.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach