Urząd Gminy Śniadowo ogłasza przetarg
- Adres: 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2176146
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Śniadowo
ul. Ostrołęcka 11 11
18-411 Śniadowo, woj. podlaskie
tel. 086 2176146
REGON: 00054973700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Urzędu Gminy w Śniadowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Śniadowie, Gimnazjum w Śniadowie, Szkoły Podstawowej w Szczepankowie oraz Szkoły Podstawowej w Uśniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby niże wymienionych jednostek: a) Urząd Gminy w Śniadowie b) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Śniadowie c) Gimnazjum w Śniadowie d) Szkoła Podstawowa w Szczepankowie e) Szkoła Podstawowa w Uśniku 2. Zamawiający ustala łączną wielkość zamówienia na około 160 000 litrów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą dostawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. 2. Oferta ważna musi spełniać następujące warunki: a) dostawca nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art, 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Nr 19 poz. 177/, ponadto dostawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadać niezbędne uprawnienia, dysponować niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia oraz znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia b) pisemna oferta winna być podpisana i złożona w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty winny być załączone następujące dokumenty: 1. Oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejstru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ostatnim dniem do złożenia ofert) 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami, podatkami, składkami w Urzędzie Skarbowym, Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i gminie lub oświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu Dokumenty, o których mowa powyżej mogą byc przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez oferenta za zgodnośc z oryginałem kopii
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2013/2014 oraz 2014/2015
Dodano: 2013-09-13 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do Publicznego Gimnazjum w Wiżajnach, Hali sportowej przy gimnazjum oraz Szkoły Podstawowej w Wiżajnach
Dodano: 2013-08-22 - Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus
Dodano: 2012-11-14 - Dostawa oleju opałowego do Publicznego Gimnazjum w Wiżajnach, Hali sportowej przy gimnazjum oraz Szkoły Podstawowej w Wiżajnach
Dodano: 2012-09-25 - Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mońkach
Dodano: 2012-09-19 - Zakup oleju opałowego na sezon grzewczy 2012-2013
Dodano: 2012-09-17 - Sukcesywna dostawa 70 000 litrów oleju opałowego do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Trzciannem przy ulicy 3 Maja 9 w okresie od 01.11.2012r. do 30.09.2013r
Dodano: 2012-09-10 - Przetarg na dostawę oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus
Dodano: 2011-10-19 - SUKCESYWNA DOSTAWA 70 000 LITRÓW OLEJU OPAŁOWEGO DO GIMNAZJUM I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W TRZCIANNEM PRZY ULICY 3 MAJA 9 W OKRESIE OD 07.11.2011R. DO 30.09.2012 R.
Dodano: 2011-09-29 - Przetarg na dostawę oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus
Dodano: 2011-09-27