Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Urzędu Gminy w Śniadowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Śniadowie, Gimnazjum w Śniadowie, Szkoły Podstawowej w Szczepankowie oraz Szkoły Podstawowej w Uśniku

Urząd Gminy Śniadowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2176146
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Śniadowo
    ul. Ostrołęcka 11 11
    18-411 Śniadowo, woj. podlaskie
    tel. 086 2176146
    REGON: 00054973700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku Urzędu Gminy w Śniadowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Śniadowie, Gimnazjum w Śniadowie, Szkoły Podstawowej w Szczepankowie oraz Szkoły Podstawowej w Uśniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby niże wymienionych jednostek: a) Urząd Gminy w Śniadowie b) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Śniadowie c) Gimnazjum w Śniadowie d) Szkoła Podstawowa w Szczepankowie e) Szkoła Podstawowa w Uśniku 2. Zamawiający ustala łączną wielkość zamówienia na około 160 000 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą dostawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. 2. Oferta ważna musi spełniać następujące warunki: a) dostawca nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art, 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych /Dz. U. Nr 19 poz. 177/, ponadto dostawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadać niezbędne uprawnienia, dysponować niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia oraz znajdować się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia b) pisemna oferta winna być podpisana i złożona w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty winny być załączone następujące dokumenty: 1. Oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejstru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ostatnim dniem do złożenia ofert) 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami, podatkami, składkami w Urzędzie Skarbowym, Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i gminie lub oświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu Dokumenty, o których mowa powyżej mogą byc przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez oferenta za zgodnośc z oryginałem kopii

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach