Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 530.000,00 zł

Urząd Gminy w Boćkach ogłasza przetarg

  • Adres: 17-111 Boćki, Plac Armii Krajowej 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7319610; 7319620 , fax. 085 7319612
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Boćkach
    Plac Armii Krajowej 3 3
    17-111 Boćki, woj. podlaskie
    tel. 085 7319610; 7319620, fax. 085 7319612
    REGON: 00053405500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabocki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 530.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w wysokości 530.000,00 zł (słownie: pięćset trzydzieści tysięcy złotych) na częściowe sfinansowanie dotacji celowej dla Powiatu Bielskiego na zadania inwestycyjne. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)uruchomienie kredytu na pisemny wniosek kredytobiorcy w dniu 5 listopada 2009 roku zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - z możliwością wprowadzenia zmian do załącznika; b)okres karencji do 31 grudnia 2009 roku; c)spłata w ratach kwartalnych, płatne na ostatni dzień danego kwartału; d)okres spłaty kredytu: marzec 2010 roku - grudzień 2016 roku; e)proponowany harmonogram spłat stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; f)WIBOR 1-miesięczny (na dzień 5 października 2009 roku); g)zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt 5
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabocki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach