Przetargi.pl
dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2013/2014 oraz 2014/2015

Zespół Szkół w Juchnowcu Górnym ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec, ul. Szkolna 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7196678 , fax. 0-85 7195700
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Juchnowcu Górnym
    ul. Szkolna 5 5
    16-061 Juchnowiec, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7196678, fax. 0-85 7195700
    REGON: 05200630900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsj.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2013/2014 oraz 2014/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2013/2014 oraz 2014/2015 (max do 31.08.2015 r.) - dostawa oleju opałowego lekkiego III klasy spełniającego parametry normy DIN 51603 do budynku Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym ul. Szkolna 5 w ilości ok. 130 000 litrów (jednorazowa dostawa w ilości 5000 - 10 000 litrów). Faktyczna ilość zamówionego oleju opałowego uzależniona będzie od warunków atmosferycznych oraz potrzeb szkoły .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsj.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach