Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu ogłasza przetarg
- Adres: 27600 Sandomierz, ul. Schinzla
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 15 8323001 do 5, 8330566 , fax. 158 323 575
- Data zamieszczenia: 2017-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
ul. Schinzla 13
27600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 15 8323001 do 5, 8330566, fax. 158 323 575
REGON: 30238500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mięsa i wędlin oraz artykułów ogólnospożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin oraz artykułów ogólnospożywczych: 1. Mięso i wędliny – Pakiet nr I, 2. Mleko i produkty mleczne – Pakiet nr II, 3. Pieczywo – Pakiet nr III, 4. Artykuły bufetowe – Pakiet nr IV Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15110000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2. formularz cenowy, sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego produktu, ilość, cenę jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również nazwę producenta 3. w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Krasocin w roku szkolnym 2022/2023
Dodano: 2022-08-01 - Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2021 r.
Dodano: 2021-02-10 - Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. os. Słoneczne 49 w 2021r.
Dodano: 2020-11-27 - DOSTAWA MIĘSA
Dodano: 2020-07-21 - DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO, WOŁOWEGO I DROBIOWEGO
Dodano: 2019-06-14 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bejscach
Dodano: 2018-12-11 - DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO, WOŁOWEGO I DROBIOWEGO
Dodano: 2018-06-18 - Dostawa mięsa i podrobów.
Dodano: 2018-03-19 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH 2
Dodano: 2017-12-06 - Zakup i dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu
Dodano: 2017-05-08