Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Roosevelta 38 A w Pile.

Publiczne Przedszkole Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Roosevelta 38 A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 212 40 77 , fax. 67 212 40 77
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole Nr 2
    ul. Roosevelta 38 A 38 A
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 212 40 77, fax. 67 212 40 77
    REGON: 30141164100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole2.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Roosevelta 38 A w Pile.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 6 części: część I - Dostawa mięs, wędlin, drobiu, przetworów - załącznik nr 1a - CPV 15100000-9 część II - Dostawa artykułów ogólnospożywczych - załącznik nr 1b - CPV 15800000-6 część III - Dostawa pieczywa, ciasta - załącznik nr 1c - CPV 15811000-6 część IV - Dostawa owoców i warzyw - załącznik nr 1d - CPV 15300000-1 część V - Dostawa nabiału - załącznik nr 1e - CPV 15500000-3 część VI - Dostawa ryb, przetworów rybnych, mrożonek - załącznik nr 1f - CPV 15300000-1 Każde z części stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złozyć ofertę na dowolną ilośc części. 2) Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w specyfikacji asortymentowo-ilościowej na poszczególne części stanowiącą integralną cześć SIWZ (patrz załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do SIWZ). 3) Dostawca zobowiązany jest dostarczyć produkty wysokiej jakości. 4) Dostawa będzie realizowana na podstawie zamówienia składanego telefonicznie przez Zamawiającego. 5) Dostawa towarów odbywać się będzie własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku, po telefonicznym uzgodnieniu z referentem. 6) Częstotliwość dostawy: 1) Mięso, wędliny, drób, przetwory - co najmniej 2 razy w tygodniu (w zależności od potrzeb) do godz. 7.00. 2) Artykuły ogólnospożywcze - 1 raz w tygodniu, w poniedziałek do godz. 7.00 3) Pieczywo, ciasta - codziennie, do godz. 7.00 4) Owoce i warzywa - co najmniej 2 razy w tygodniu, tj. w poniedziałek do godz. 7.30 i w zależności od potrzeb 5) Nabiał - 2 razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i środę do godz. 7.00 6) Ryby, przetwory rybne, mrożonki owocowe i warzywne - w zależności od potrzeb. 7) Dostawca zobowiązuje się dostarczać towar w każdej ilości wskazanej przez odbiorcę i na każde wezwanie poza zamówieniem na dany dzień(sytuacje awaryjne). 8) Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie jednak zmniejszenie nie może być większe niż 30%. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 9) Potwierdzenia odbioru produktów dokonuje szef kuchni, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonych produktów, upływu terminu przydatności do spożycia, towar podlega bezpośredniemu zwrotowi (wymiana). 10) Dostawca ma obowiązek spełniać warunki systemu HACCP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszole2.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach