Przetargi.pl
Budowa kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem w Piotrkowie Trybunalskim wraz z przebudową zjazdu

OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYB. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Stefana Batorego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 65 69, 44 732 66 51
  • Data zamieszczenia: 2024-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYB.
    ul. Stefana Batorego 8
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 65 69, 44 732 66 51
    REGON: 001307723
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem w Piotrkowie Trybunalskim wraz z przebudową zjazdu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:1) „Budowa kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem w Piotrkowie Trybunalskim wraz z przebudową zjazdu”, zgodnie z opisem inwestycji:Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem (budynki zapleczy z wyposażeniem, pomosty basenowe, dojścia, dojazdy, miejsca postojowe, instalacje) przy Stadionie Miejskim Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim, przewidziane do realizacji na nieruchomości położonej pry ul. Żwirki (działki nr ewid. 177/10, 177/11 obr. 32) oraz przebudowę i dostosowanie istniejącego zjazdu z drogi publicznej do parametrów zjazdu publicznego na działce nr 295/2 obr. 32. Przedmiot zamówienia posiada prawomocną decyzję nr 13/2023 (IMA.6740.215.2022) udzielającą pozwolenie na budowę oraz zezwolenie na przebudowę zjazdu (DUD.4142.2.2023). W ramach przedmiotu zamówienia przewidziano budowę:- trzech basenów sezonowych (otwartych) o konstrukcji stelażowej:a) 22,76 x 12,7 m, głębokość 1,20 m, b) 16,5 x 9,0 m, głębokość 1,00 m, c) 9 x 12,7 m, głębokość 0,6 m, - dwie zjeżdżalnie z własnymi hamowniami,- wodny plac zabaw – splash park (nieprzepuszczalny EPD) oraz brodzik (żelbetowy ze skimmerami wykończonymi folią basenową). Wszystkie niecki basenowe będą dostępne ze wspólnej konstrukcji pomostowej – drewnianej.Dostęp do niecek, zjeżdżalni, wodnego placu zabaw z brodzikiem i splashparkiem ograniczony barierkami.Wejście na strefę wodną odbywać się będzie poprzez projektowane nogomyjki oraz prysznice plenerowe. Doprowadzenie mediów do niecek i zjeżdżalni poprzez instalację wewnętrzną prowadzoną w terenie.Dodatkowo w terenie zaprojektowano plenerowe przebieralnie wolnostojące.Zaprojektowano:- instalacje technologiczne uzdatniania wody basenowej dla 5 obiegów wody,- zaplecze sanitarne, ratownika, zaplecze socjalne, zaplecze technologii i magazynowe, budynek kas, pomieszczenie na rolbę – w formie budynków w konstrukcji drewnianej szkieletowej z wykończeniem drewnianym,- zakup niezbędnego wyposażenia, m.in. sprzęt ratowniczy, serwerownia, sprzęt komputerowy, - zgodnie z projektem – obiekt dostosowany do osób z niepełnosprawnościami, wyposażony w akumulatorowy podnośnik.Projekt odpowiada na wysokie społeczne oczekiwania mieszkańców miasta związane z brakiem letniego miejsca kąpielowego o wysokim standardzie, dostępnego dla rodzin z dziećmi. Na obiekcie zajęcia będą mogły prowadzić szkółki pływackie, a rodziny spędzać czas z dziećmi w różnym wieku. Istniejące ogólnodostępne, niewielkie kąpielisko miejskie przy zbiorniku Bugaj ze względu na swój niewielki rozmiar i niewystarczającą możliwość samooczyszczania bardzo często nie spełnia wymogów fitosanitarnych, a mieszkańcy korzystają z niego, mimo zakazów kąpieli i niebezpieczeństwa dla zdrowia.Uwaga! Niecki muszą spełniać wymogi przeznaczenia dla basenów publicznych.2) Dodatkowe wymagania:a) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą,b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach dla każdej branży,c) zapewnienie wymaganych nadzorów, wskazanych w SWZ oraz uzyskanie koniecznych decyzji i opinii, d) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń (potwierdzonych protokołami) wynikających z przepisów prawa, w szczególności prawa budowlanego.e) w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, wykonawca ma obowiązek przekazania zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych,f) Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją,g) Wykonawca w czasie trwania gwarancji i rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie protokół z przeglądu dostarczy zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia i czas naprawy nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do zamawiającego,h) na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej gwarancji i rękojmi wykonawca, na własny koszt dokona, przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym Zamawiającego. Po jego zakończeniu wykonawca niezwłocznie dostarczy zamawiającemu protokół z przeglądu.3) Zadanie dofinansowane z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Nr Edycja 8 (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie nr: Edycja8/2023/2532/PolskiLadWykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona tablicę informacyjną, zgodnie z wytycznymi rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. poz. 953), zgodnie z § 2 pkt. 1 tablica informacyjna, zawiera oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II oraz w SWZ CZĘŚĆ III.3. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45000000-7 Prace budowlane45200000-9 Wznoszenie kompletnych obiektów budowlanych45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45320000-6 Roboty izolacyjne45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne45340000-2 Instalowanie sprzętu ochronnego45410000-4 Tynkowanie45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe4. Zamawiający nie przewiduje skorzystać z prawa opcji.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.6. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. obsługa koparko-ładowarek i zagęszczarek mechanicznych przy wykopach, niwelacja terenu, zagęszczenie podłoży, montaż instalacji sanitarnych w tym technologicznych związanych z technologia basenową, montaż instalacji elektrycznych, układanie kostki i wykonanie podbudowy wraz z stabilizacją, montaż konstrukcji drewnianych podestów, montaż niecek basenowych prefabrykowanych na stelażach, stawianie budynków w konstrukcji drewnianej szkieletowej z wykończeniem drewnianym i urządzeń małej architektury, tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510, 1700).Informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w § 5 projektowanych postanowień umowy, stanowiącej CZĘŚĆ III SWZ.7. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności wskazane w art. 94 ust. 1 pkt 1-10) ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje:1) odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub2) sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp.10. Nie dokonano podziału zamówienia na części (tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) ustawy Pzp) z powodu:Realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadań. Roboty wykonywane są w tym samym czasie i są od siebie zależne, co zapewnia spójność realizacji. W przypadku podziału czas wykonania robót byłby nieracjonalnie wydłużony, co miałoby wpływ na zwiększenie kosztów inwestycji.11. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.12. Rozwiązania równoważne: zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiOR, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.13. Zamówienie nie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach