Gmina Buczek ogłasza przetarg
- Adres: 98-113 Buczek, Główna 20
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Buczek
Główna 20
98-113 Buczek, woj. łódzkie
REGON: 730934536 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://buczek.bipgmina.pl/wiadomosci/16824/lista/1/przetargi.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i modernizacja dróg w gminie Buczek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania inwestycyjnego pt.: Budowa i modernizacja dróg w gminie Buczek polegającego na wykonaniu:• Budowa drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Czestków F na odcinku od km 0+000 do km 0+249;• Remont drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Sycanów na odcinku od km 0+000 do km 0+145;• Remont drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Sycanów na odcinku od km 0+000 do km 0+282;• Konserwacja drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Czestków B na odcinku od km 0+000 do km 0+504;• Remont drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Petronelów na odcinku od km 0+000 do km 1+780 i od km 0+000 do km 0+150;• Konserwacja drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Petronelów od km 0+000 do km 0+636, • Konserwacja drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Czestków Osiedle na długości 1 003 m.UWAGA! W kosztach oferty należy uwzględnić:a) Wykonanie i montaż 6 szt. tablic informacyjnych, zgodnie z wytycznymi Prezesa Rady Ministrów ujętymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (patrz: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne );b) Wymianę tablicy informacyjnej za każdym razem, gdy wartość dofinansowania zadania i całkowita wartość zadania ulegną zmianie. Wykonawca wymieni tablicę informacyjną, gdy będzie to konieczne, tak aby treść na niej prezentowana zachowała aktualność, zgodnie z wytycznymi Prezesa Rady Ministrów ujętymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. oraz Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021r.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w: Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załączniki nr 7 i 8 do SWZ, Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do wyliczenia ceny ofertowej – załącznik nr 9 do SWZ. 3) Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 i 8 do SWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 7 i 8 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł.2) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej formie lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 69 9270 1016 0100 0013 2001 0202. W tytule przelewu zaleca się podanie sygnatury postępowania: IKP.7013.2.2024. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie zamawiającego.4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej przy użyciu:a) platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres ePUAP zamawiającego (Urząd Gminy w Buczku): /gminabuczek/SkrytkaESP,c) poczty elektronicznej: inwestycje@buczek.org.pl.6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, z treści dokumentu ustanawiającego gwarancję/poręczenie wynikać musi, że jest on bezwarunkowy, nieodwołalny i płatny na pierwsze żądanie zamawiającego.7) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w treści dokumentu musi wynikać, że zlecającymi są wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z wskazaniem ich danych (nazw albo imion i nazwisk, siedzib albo miejsc zamieszkania i adresów) lub z treści dokumentu ustanawiającego gwarancję/poręczenie musi wynikać, że przez wykonawcę/zlecającego należy rozumieć nie tylko podmiot oznaczony w tym dokumencie, ale i wszystkich, z którymi zdecyduje się złożyć ofertę. Udział w postępowaniu wspólników spółki cywilnej traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności. Warunki udziału mogą dotyczyć:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w niniejszym postępowaniu zamawiający nie określa tego warunku;4) zdolności technicznej lub zawodowej – w niniejszym postępowaniu Zamawiający określa ten warunek w następujący sposób – w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali, tj. zakończyli, co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowej o powierzchni 4 000 m2;b) dysponują lub będą dysponować 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji (kierownik budowy).W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).UWAGA dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty OŚWIADCZENIE, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż.”
Dodano: 2024-06-09 - Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
Dodano: 2024-06-07 - Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
Dodano: 2024-06-07 - Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
Dodano: 2024-06-07 - DZP.26.89.2024 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
Dodano: 2024-06-07 - Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
Dodano: 2024-06-07 - Przebudowa kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Szczawinie
Dodano: 2024-06-07 - „Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie”
Dodano: 2024-06-06 - Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów – etap I
Dodano: 2024-06-06 - Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Raducz dz. nr 290/2
Dodano: 2024-06-06