Przetargi.pl
Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki

Gmina Aleksandrów Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, Plac Tadeusza Kościuszki 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Aleksandrów Łódzki
    Plac Tadeusza Kościuszki 2
    95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
    REGON: 472057738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia ulicznego na energooszczędne z wykorzystaniem technologii LED w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych, na konstrukcjach wsporczych linii energetycznych oraz wydzielonych liniach oświetleniowych znajdujących się na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. 2. Inwestycja będzie polegała na wymianie 500 szt. istniejących opraw sodowych oraz 238 szt. wysięgników lub innych urządzeń, których stan nie pozwoli na zamontowanie nowych opraw. Prace będą obejmowały demontaż 500 szt. istniejących opraw oraz montaż 500 szt. opraw oświetleniowych w II klasie ochronności z nowoczesnymi źródłami światła w technologii LED z jednostopniową redukcją mocy w godzinach 23:00 – 5:00 na wszystkich oprawach. W przypadku złego stanu technicznego prace będą obejmowały również wymianę istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń (przewody zasilające, zaciski prądowe, gniazda bezpiecznikowe z wkładami bezpiecznikowymi).3. Zakres prac obejmuje w szczególności: 3.1 demontaż opraw,3.2 demontaż wysięgników,3.3 montaż wysięgników na słupach oświetleniowych,3.4 montaż opraw oświetleniowych na wysięgnikach,3.5 montaż przewodów w słupach/wysięgnikach,3.6 podłączenie przewodów,3.7 montaż zabezpieczeń,3.8 posprzątanie terenu po budowie,3.9 zgłoszenie obiektu do odbioru,3.10 wykonanie pomiarów ochrony przeciwpożarowej,3.11 wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia.4. Wykonawca przed przystąpieniem do prac modernizacyjnych oświetlenia ulicznego musi wykonać niezbędne uzgodnienia:- zezwolenie na zajęcie pasa drogowego od zarządcy drogi;- uzgodnienie z PGE Dystrybucja S.A. (harmonogram prac na sieci (harmonogram wyłączeń)). 5. Do wykonania prac będących przedmiotem postępowania będą wymagane uprawnienia do pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych w technologii PPN -prace pod napięciem do 1kV.6. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac oraz sposób ich wykonania określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące załącznik nr 6 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli będą miały miejsce.7. Przedmiot umowy współfinansowany jest z Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja8/2023/1142/PolskiLad. 8. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 6 do SWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub przebudowę lub modernizację oświetlenia ulicznego. Wartość każdej wykazanej roboty budowlanej musi wynosić co najmniej 500.000,00 zł brutto.Uwaga:Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu robót. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu robót oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres i wartość robót od wymaganych przez Zamawiającego.Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni go samodzielnie lub Wykonawcy spełnią go łącznie.Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach