Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie drogowego oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Czerwonak w roku 2014

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6544204 , fax. 61 8120270
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6544204, fax. 61 8120270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie drogowego oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Czerwonak w roku 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym części I przedmiotu zamówienia. 1) Zakres przedmiotu zamówienia: a) uzupełnienie i wymiana oznakowania - znaki ostrzegawcze A typu 1 (750mm) - 10 szt., b) uzupełnienie i wymiana oznakowania - znaki ostrzegawcze A-7 typu 2 folia odblaskowa (750mm) - 5 szt., c) uzupełnienie i wymiana oznakowania - znaki zakazu B typu 1 (600mm) - 20 szt., d) uzupełnienie i wymiana oznakowania - znaki zakazu B-2, B-20 typu 2 - folia odblaskowa (600mm) - łącznie 5 szt., e) uzupełnienie i wymiana oznakowania - znaki nakazu C typu 1 (600mm) - 5 szt., f) uzupełnienie i wymiana oznakowania - znaki informacyjne D typu 1 (600mm) - 10 szt., g) uzupełnienie i wymiana oznakowania - znaki informacyjne D-6 typu 2 folia odblaskowa (600mm) - 5 szt., h) uzupełnienie i wymiana oznakowania - znak U-3 - 5 szt., i) uzupełnienie i wymiana oznakowania - znak U-9a, U-9b - łącznie 5 szt., j) uzupełnienie i wymiana oznakowania - znak Drogowskaz do obiektów użyteczności publicznej - 5 szt., k) elementy bezpieczeństwa ruchu U-2 - 20 szt., l) elementy bezpieczeństwa ruchu U-1a, U-1b - łącznie 5 szt., m) montaż tabliczki do znaków drogowych -T6 - 5 szt., n) montaż tabliczki do znaków drogowych -T - 15 szt., o) naprawa uszkodzonych tablic znaków drogowych - znaki ostrzegawcze A typu 1 (750mm) - 5 szt., p) naprawa uszkodzonych tablic znaków drogowych - znaki ostrzegawcze A-7 typu 2 folia odblaskowa (750mm) - 5 szt., q) naprawa uszkodzonych tablic znaków drogowych - znaki U-18 b (600x400mm) - 5 szt., r) naprawa uszkodzonych tablic znaków drogowych - znaki U-18 b (800x600mm) - 5 szt., s) naprawa uszkodzonych tablic znaków drogowych - znaki zakazu B typu 1 (600mm) - 15 szt., t) naprawa uszkodzonych tablic znaków drogowych - znaki zakazu B-2, B-20 typu 2 folia odblaskowa (600mm) - łącznie 5 szt., u) naprawa uszkodzonych tablic znaków drogowych - znaki informacyjne D typu 1 (600mm) - 5 szt., v) naprawa uszkodzonych tablic znaków drogowych - znaki informacyjne D-6 typu 2 folia odblaskowa (600mm) - 5 szt., w) naprawa uszkodzonych tablic znaków drogowych - znaki nakazu C typu 1 (600mm) - 5 szt., x) naprawa uszkodzonych tablic znaków drogowych - znak U-3 - 5 szt., y) wymiana zniszczonych słupków do znaków drogowych - 50 szt., z) naprawa znaku drogowego - 70 szt., aa) wykonanie i montaż urządzeń zabezpieczających bariera stalowa typu A - 50 m. bb) Montaż znaku - tabliczki z nazwą ulicy na słupku stalowym (tablice i słupki dostarczy Zamawiający) - 25 szt. 2) Na całość wykonanych robót Wykonawca udzieli 24 miesięcy rękojmi i gwarancji, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego każdego zlecenia. 3) Zamówienie będzie realizowane etapami, w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego. 4) Odbiory i rozliczenia wykonanych robót prowadzone będą na bieżąco. 5) Zlecenia, których przedmiotem jest realizacja zamówienia związana z likwidacją stanu zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego muszą być zrealizowane w terminie do 72 godzin od momentu ich zgłoszenia faksem pod rygorem poniesienia odpowiedzialności cywilnej za powstałe z tego powodu szkody. 6) Wykonawca ma obowiązek uporządkowania terenu po zakończeniu robót na danym odcinku. 7) Faktyczne ilości znaków określone w pkt 1 będą zależne od faktycznych potrzeb Zamawiającego, a określenie maksymalnych, nieprzekraczalnych ilości nie może - w razie mniejszych potrzeb - być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 8) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną. 9) W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia powinny być oznaczone znakiem bezpieczeństwa. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania robót, jak również przedstawienia wyników tych badań. 10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: a) Przedmiar robót, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie dotyczącym części I przedmiotu zamówienia. 1) Zakres przedmiotu zamówienia: a) wykonanie odnowienia oznakowania poziomego dróg gminnych poprzez mechaniczne malowanie oznakowania (przejścia dla pieszych, strzałki i inne symbole, napis szkoła, linie segregacyjne) w technologii cienkowarstwowej z mikrokulkami na pow. 3 200 m2 w miejscowościach: Koziegłowy, Kicin, Czerwonak, Owińska, Bolechówko. Bolechowo-Osiedle, Bolechowo, b) wykonanie odnowienia oznakowania poziomego dróg gminnych poprzez mechaniczne wykonanie oznakowania w technologii grubowarstwowej termoutwardzalnej na pow. 250 m2. 2) Wykonawca udziela Zamawiającemu następującej gwarancji i rękojmi: a) odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej - 24 miesięcy, b) odnowienie oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej - 6 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego każdego zlecenia. 3) Wykonawca ma obowiązek uporządkowania terenu po zakończeniu robót na danym odcinku. 4) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną. 5) W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia powinny być oznaczone znakiem bezpieczeństwa. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania robót, jak również przedstawienia wyników tych badań. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: a) przedmiar robót, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Część I: 1.600,00 PLN (słownie PLN: jeden_tysiąc_sześćset_00/100), 2) Część II: 1.300,00 PLN (słownie PLN: jeden_tysiąc_trzysta_00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847 na przelewie należy umieścić informację Wadium - Bieżące utrzymanie drogowego oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Czerwonak w roku 2014 - część I-II 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale - przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, 3) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2) SIWZ; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach