Przetargi.pl
Zadanie 1 -Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Koninie; Zadanie 2 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Koninie.

Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Al. 1 Maja 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 32 12 , fax. 63 240 32 05
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie
    Al. 1 Maja 9
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 32 12, fax. 63 240 32 05
    REGON: 31102291400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 -Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Koninie; Zadanie 2 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Koninie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj materiału oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w Zał. Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zadanie 2 - sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj materiału eksploatacyjnego oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty Zał. Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Pod pojęciem -fabrycznie nowych-, zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem 2. Wymagania stawiane wykonawcom: 1) Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych/faksów, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) przez zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 2) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/ faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki/ urządzenia wielofunkcyjnego-faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarek/urządzenia wielofunkcyjnego-faksu w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. 3) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 4) Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 5) Materiały będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego, przez okres 1 roku obowiązywania umowy. 6) Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. 7) Składanie zamówień na materiały będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem) bądź faksu. 8) Zamówione materiały Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach