Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Gniezna w 2015 roku etap II

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2015-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Gniezna w 2015 roku etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.1. Oznakowanie pionowe: Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Drogowe Ogólne Specyfikacje Techniczne D-07.02.01 Oznakowanie pionowe, D-07.02.03 Remont oznakowania pionowego. 4.1.1. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie oznakowania pionowego obejmuje: a) Dostawę i montaż nowych znaków drogowych małych (znaki A-7 i B-20 średnie), wykonanych na podkładzie ocynkowanym z folii odblaskowej II generacji i słupków stalowych ocynkowanych wraz z elementami mocującymi. b) Demontaż, naprawę i ponowny montaż, wraz z elementami mocującymi, znaków i słupków. c) Mycie znaków pionowych, słupków do znaków, tablic TRANZYT i MSI wraz z konstrukcjami wsporczymi. d) Wykonanie projektów na oznakowanie pionowe i poziome dróg gminnych, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U.03.177.1729), zaopiniowanych przez Zarządcę drogi, Komendę Powiatową Policji w Gnieźnie oraz zatwierdzonych przez Organ Zarządzający Ruchem - Starostwo Powiatowe. e) Demontaż istniejących znaków i słupków. f) Prostowanie obróconych znaków, prostowanie słupków od znaków. g) Przycinanie gałęzi zasłaniających tarcze znaków. h) Zabezpieczenie imprezy okazjonalnej poprzez ustawienie oznakowania tymczasowego oraz wygrodzenie zaporami wg potrzeb Zamawiającego. i) Interwencyjne zamknięcie ulicy np. w wyniku zalania, poprzez ustawienie oznakowania tymczasowego oraz wygrodzenie zaporami wg potrzeb Zamawiającego. j) Odbudowę nawierzchni do stanu pierwotnego w miejscu ustawienia słupków od znaków. k) Przewóz z depozytu znaków, słupków do znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu posiadanych przez Zamawiającego do magazynu Wykonawcy. 4.1.2. Terminy realizacji zadań określonych w pkt. 4.1.1. L.p. Rodzaj zadania - Termin realizacji 1. Dostawa i montaż nowych znaków A-7, B-2, B-20, B-21, B-22, B-36, D-1, D-6 (bez projektu) - pkt. 4.1.1. ppkt. a) niezwłocznie, nie później niż 2 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego 2. Dostawa i montaż pozostałych znaków (bez projektu) - pkt. 4.1.1. ppkt. a) minimum 14 dni maksymalnie 21 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 3. Demontaż, naprawa i ponowny montaż, wraz z elementami mocującymi, znaków i słupków - pkt. 4.1.1. ppkt. b) 48 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego 4. Mycie znaków pionowych, słupków do znaków, tablic TRANZYT i MSI wraz z konstrukcjami wsporczymi - pkt. 4.1.1. ppkt. c) 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 5. Wykonanie projektów na oznakowanie pionowe i poziome dróg gminnych - pkt. 4.1.1. ppkt. d) 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 6. Montaż znaków zastosowanych w projekcie organizacji ruchu (zgodnie z pkt.4.1.1. ppkt. d) 21 dni od dnia uzgodnienia projektu 7. Demontaż istniejących znaków i słupków - pkt. 4.1.1. ppkt. e) 48 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego 8. Prostowanie obróconych znaków, prostowanie słupków od znaków - pkt. 4.1.1. ppkt. f) niezwłocznie, nie później niż 2 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego 9. Przycinanie gałęzi zasłaniających tarcze znaków - pkt. 4.1.1. ppkt. g) 24 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego 10. Zabezpieczenie imprezy okazjonalnej poprzez ustawienie oznakowania tymczasowego oraz wygrodzenie zaporami wg potrzeb Zamawiającego - pkt. 4.1.1 ppkt. h) termin każdorazowo wyznaczony przez Zamawiającego 11. Interwencyjne zamknięcie ulicy (zabezpieczenie miejsca zdarzenia wraz z ustawieniem znaków, zapór i uporządkowaniem najbliższego obszaru) - pkt. 4.1.1 ppkt. i) niezwłocznie, nie później niż 2 h od momentu zgłoszenia (telefonicznego, faksem) od przedstawicieli Komendy Powiatowej Policji w Gnieźnie, Straży Miejskiej lub Zamawiającego 12. Zapewnienie stałej gotowości przyjmowania zgłoszeń zdarzeń 24 /dobę 4.2. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Drogowe Ogólne Specyfikacje Techniczne D-07.02.02. Słupki prowadzące i krawędziowe oraz znaki kilometrowe i hektometrowe, D-07.05.01. Bariery ochronne stalowe, D-07.06.02. Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych (siatki, bariery łańcuchowe), D-08.07.01a Progi zwalniające na jezdniach, D-08.07.01b Urządzenia do ograniczenia prędkości pojazdów (progi zwalniające i podrzutowe), D-07.05.02. Remont barier ochronnych stalowych. 4.2.1. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu obejmuje: a) Dostawę i montaż nowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. b) Demontaż, naprawę i ponowny montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. c) Mycie urządzeń bezpieczeństwa ruchu. d) Mycie urządzeń bezpieczeństwa ruchu tj. ogrodzeń łańcuchowych U-12b, tablic uchylnych U-24, tablic prowadzących itp. na Rondzie im. L. Wałęsy. e) Odnawianie (oczyszczenie, zakonserwowanie farbą podkładową, dwukrotne malowanie kolorową farbą do metalu) urządzeń bezpieczeństwa ruchu. f) Prostowanie słupków U-12b, U-12c, słupków łańcuchowych (bez łańcucha). g) Montaż słupków U-12c, słupków łańcuchowych (bez łańcucha), słupków betonowych przekazanych przez Zamawiającego. h) Odbudowę nawierzchni do stanu pierwotnego w miejscu ustawienia urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 4.2.2. Terminy realizacji zadań określonych w pkt. 4.2.1. L.p. Rodzaj zadania Termin realizacji 1. Dostawa i montaż nowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu - pkt. 4.2.1 ppkt. a) (bariery, balustrady, ogrodzenia, słupki, elementy progów, lustra drogowe, łańcuchy) 30 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 2. Dostawa i montaż nowych słupków ozdobnych, łańcuchowych (żeliwne, czarne, wys. min. 80 cm z ozdobnym łańcuchem dł. 1,50 m czarnym) - pkt. 4.2.1 ppkt. a) 35 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 3. Demontaż, naprawa i ponowny montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu - pkt. 4.2.1. ppkt. b) 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 4. Mycie urządzeń bezpieczeństwa ruchu - Pkt. 4.2.1. ppkt. c) 48 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego 5. Mycie urządzeń bezpieczeństwa ruchu tj. ogrodzeń łańcuchowych U-12b, tablic uchylnych U-24, tablic prowadzących itp. na Rondzie im. L Wałęsy - pkt. 4.2.1. ppkt. d) 48 h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego 6. Odnawianie (oczyszczenie, zakonserwowanie, dwukrotne malowanie kolorową farbą do metalu) urządzeń bezpieczeństwa ruchu - pkt. 3.2.1. ppkt. e) 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 7. Prostowanie słupków U-12b, U-12c, słupków łańcuchowych (bez łańcucha) - pkt. 4.2.1. ppkt. f) niezwłocznie, nie później niż 2h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego 8. Montaż słupków U-12c, słupków łańcuchowych, słupków betonowych przekazanych przez Zamawiającego - pkt. 4.2.1. ppkt. g) 48h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego 9. Zapewnienie stałej gotowości przyjmowania zgłoszeń zdarzeń 24h/dobę 4.3. Oznakowanie poziome: Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Drogowe Ogólne Specyfikacje Techniczne D-07.01.02 Remont oznakowania poziomego, D-07.01.01 Oznakowanie poziome. 4.3.1. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie oznakowania poziomego obejmuje: a) Mechaniczne odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. b) Mechaniczne odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej - kolor biały. c) Wykonanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego (w cenie należy uwzględnić trasowanie). d) Wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej - kolor biały (w cenie należy uwzględnić trasowanie). e) Frezowanie istniejącego oznakowania poziomego. 4.3.2. Terminy realizacji zadań określonych w pkt. 4.3.1. L.p. Rodzaj zadania Termin realizacji 1. Mechaniczne odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego - pkt. 4.3.1 ppkt. a) 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 2. Mechaniczne odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej - kolor biały - pkt. 4.3.1 ppkt. b) 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 3. Wykonanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego (w cenie należy uwzględnić trasowanie) - pkt. 4.3.1 ppkt. c) 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 4. Wykonanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z masy chemoutwardzalnej - kolor biały (w cenie należy uwzględnić trasowanie) - pkt. 4.3.1 ppkt. d) 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 5. Frezowanie istniejącego oznakowania poziomego - pkt. 4.3.1 ppkt. e) 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego 6. Frezowanie istniejącego oznakowania poziomego i ponowne malowanie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego Zadania zawarte w punktach: 4.1.1., 4.2.1. i 4.3.1. należy wykonać zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ilości prac objętych zadaniem, zawartych w ww. załączniku, są wielkościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie zgodnie z potrzebami zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania usługi (zakup i montaż znaków)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgniezno.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach