Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 na potrzeby Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Plac Wolności 5.

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Ul. Powstańców 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania istniejącego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 na potrzeby Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Plac Wolności 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania istniejącego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 na potrzeby Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Plac Wolności 5. 2. Zakres rzeczowy obejmuje zmianę sposobu użytkowania istniejącego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 na potrzeby Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Plac Wolności 5, przy czym ze względu na objętość tematu, szczegółowy opis zakresu zamieszczono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 19 do siwz). Przedmiot zamówienia obejmuje usługę finansową jako niezbędną do uregulowania przez Zamawiającego należności z tytułu wykonania przez wykonawcę głównego przedmiotu zamówienia. 3.Zasady finansowania inwestycji: 3.1) Zamawiający zastrzega, że rozliczenie za wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych z Wykonawcą odbędzie się w następujący sposób: - część wynagrodzenia w roku 2016 do kwoty nie większej niż 485.000,00 PLN, - część wynagrodzenia w roku 2017 do kwoty nie większej niż 5.985.000,00 PLN. Warunkiem zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych jest częściowe wykupienie wierzytelności przez bank wskazany przez wykonawcę w ofercie w kwocie nie więcej niż 5.000.000 PLN, tj. części płatności z 2017 roku i jej zapłata w terminach, zgodnie z postanowieniami niniejszej siwz. Zapłata części wynagrodzenia za 2017 rok nastąpi poprzez wykup wierzytelności z tytułu wynagrodzenia wykonawcy płatne w latach 2018-2020 na podstawie umów zawartych pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą oraz wykonawcą i bankiem finansującym wykup wierzytelności wskazanym przez wykonawcę w ofercie: - część wynagrodzenia uprzednio wykupiona przez bank finansujący płatna w roku 2018 do kwoty nie większej niż 1.600.000,00 PLN, - część wynagrodzenia uprzednio wykupiona przez Bank finansujący płatna w roku 2019 do kwoty nie większej niż 1.600.000,00 PLN, - część wynagrodzenia uprzednio wykupiona przez Bank finansujący płatna w roku 2020 do kwoty nie większej niż 1.800.000,00 PLN; Usługę finansowania inwestycji należy obliczyć od kwoty nie większej niż 5.000.000 PLN za wykonanie robót budowlanych, wskazanych przez wykonawcę w ofercie, zgodnie z zasadami rozliczenia wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane, określonymi w pkt 3.1); 3.2) w celu wykonania zamówienia wykonawca wskaże w ofercie bank - w rozumieniu przepisów ustawy prawo bankowe (Dz. U. 2015, poz. 128) - nabywcę wierzytelności - a następnie doprowadzi do zawarcia pomiędzy wykonawcą a bankiem, umowy wykupu wierzytelności wynikających z wystawionych przez wykonawcę, zgodnie z umową faktur częściowych, w szczególności po podpisaniu protokołu odbioru wykonania zakończonych elementów robót oraz faktury końcowej za wykonanie przez wykonawcę przedmiotu zamówienia, według zasad określonych w niniejszej siwz. Zamawiający wyraża zgodę na zbycie należności przysługującej wykonawcy, z którym zawrze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem ustalenia warunków wykupienia tej wierzytelności i jej zapłaty w terminach zgodnie z postanowieniami niniejszej siwz; 3.3) usługa finansowania inwestycji realizowana będzie w oparciu o odpowiednie postanowienia, na podstawie których Zamawiający zawrze z bankiem wskazanym w ofercie wykonawcy umowę nabycia wierzytelności, na warunkach określonych w niniejszej siwz; 3.4) wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do zbycia wierzytelności przysługującej mu wobec Zamawiającego z tytułu zapłaty za realizację robót budowlanych zgodnie z umową - w oparciu o faktury częściowe oraz fakturę końcową, wystawioną po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia - wskazanemu w ofercie wykonawcy bankowi. Do oferty wykonawca załączy oświadczenie banku o zobowiązaniu do wykupienia wierzytelności wykonawcy przysługującej mu wobec Zamawiającego, na warunkach określonych w siwz, stanowiące zał. nr 18 do siwz; 3.5) umowa wykupu wierzytelności z odroczonym terminem spłaty musi być zawarta pomiędzy wykonawcą, a bankiem (określonym w ofercie wykonawcy) niezwłocznie po zawarciu umowy na wykonanie robót budowlanych pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty zawarcia tej umowy, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy na roboty budowlane. Umowa wykupu wierzytelności powinna zawierać zastrzeżenie, że wykup wierzytelności nastąpi każdorazowo pod warunkiem podpisania przez Zamawiającego protokołu zakończonych elementów robót w przypadku faktur częściowych lub protokołu odbioru końcowego dla faktury końcowej - bez uwag, co oznaczać będzie prawidłowe wykonanie przez wykonawcę odpowiednio części lub całości zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, tym samym istnienie wierzytelności wykonawcy wobec Zamawiającego i jej wysokość; 3.6) niezawarcie z bankiem umowy wykupu wierzytelności, stanowi podstawę do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy na roboty budowlane zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej z wykonawcą, na skutek okoliczności określonych w zdaniu pierwszym niniejszego punktu uznaje się, że odstąpienie nastąpiło z winy wykonawcy; 3.7) wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i który zawrze z Zamawiającym umowę, zawrze ponadto umowę wykupu wierzytelności, na warunkach wskazanych w ofercie lub na warunkach nie gorszych niż wskazanych w ofercie tego wykonawcy; 3.8) roboty budowlane określone w siwz będą rozliczone na podstawie faktur częściowych i faktury końcowej wystawionych zgodnie ze wzorem umowy zał. nr 16 do siwz; 3.9) obowiązki wykonawcy w zakresie finansowania inwestycji: 3.9.1) wykonawca przeniesie wierzytelność przysługującą mu wobec Zamawiającego z tytułu wystawionych faktur częściowych oraz faktury końcowej; 3.9.2) przeniesienie wierzytelności, o których mowa w pkt 3.9.1) nastąpi w terminie 5 dni roboczych od dnia wystawienia faktur częściowych lub faktury końcowej; 3.9.3) bank który wykupi wierzytelność wobec Zamawiającego dokona zapłaty należności wynikającej z faktur częściowych VAT oraz faktury końcowej VAT na rachunek bankowy wykonawcy w wysokości i terminie określonym w umowie zawartej między wykonawcą a bankiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miasto Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego we wszystkich wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.myslowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach