Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-710 Ruda Śląska, ul. 1 Maja 218
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2420133 w. 133 , fax. 032 2420881
- Data zamieszczenia: 2014-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
ul. 1 Maja 218 218
41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2420133 w. 133, fax. 032 2420881
REGON: 27354564700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń piwnicznych, klatki schodowej w budynku przy ul. Kokota 20a w Rudzie Śląskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont pomieszczeń piwnicznych, klatki schodowej w budynku przy ul. Kokota 20a w Rudzie Śląskiej - szczegółowy zakres i opis robót jest określony w przedmiarze robót i opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mpgm.com.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zmiana sposobu użytkowania istniejącego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 na potrzeby Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Plac Wolności 5.
Dodano: 2016-07-27 - Remont pustostanów połozonych przy ul. Odrodzenia 8/3, Pyskowickiej 37a/5, Pyskowickiej 37b/5 oraz ul. Strzeleckiej 13/8 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2014-10-15 - Remont podłóg i posadzek w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej
Dodano: 2014-06-16