Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY MIENIA W FORMIE OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ALARMOWYCH

Powiat Gliwicki ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 332 66 20 , fax. 32 332 66 47
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gliwicki
    ul. Zygmunta Starego 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 332 66 20, fax. 32 332 66 47
    REGON: 27625498500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY MIENIA W FORMIE OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ALARMOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie osób wykonywał: a) usługi w zakresie ochrony mienia Starostwa Powiatowego w Gliwicach, obejmującej: budynek przy ulicy Zygmunta Starego (składający się z trzykondygnacyjnego segmentu A, czterokondygnacyjnego segmentu B, dwukondygnacyjny segment C) posiada 1 portiernię, łączność telefoniczną oraz telewizję przemysłową. Budynek dozorowany będzie przez jedną osobę, 24 godziny na dobę oraz teren przyległy będący własnością Zamawiającego, obejmujący nieruchomości położone na działkach 1075, 1076, 1077 - jednostka ewidencyjna Gliwice, obręb Stare Gliwice. b)obsługa zgłoszeń alarmowych po godzinach pracy urzędu oraz w dni wolne i święta polegająca na: przyjęciu telefonicznego zgłoszenia o zdarzeniu na nr alarmowy telefonu 510-138-137, zapisaniu zgłoszenia w książce ewidencji zdarzeń, przekazaniu informacji o zdarzeniu odpowiednim służbom i podmiotom według ich właściwości, na podstawie posiadanego spisu danych teleadresowych, informowaniu Członków Zarządu lub pracowników wydziału zarządzania kryzysowego o otrzymaniu sygnałów lub haseł związanych z gotowością obronną państwa oraz wprowadzonymi stopniami alarmowymi. W szczególnych wypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia dodatkowego pracownika ochrony. Czas pracy dodatkowego pracownika nie może przekroczyć w ciągu trwania umowy 240 h.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3 000,00 zł (trzy tysięce złotych). 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Getin Noble Bank S.A. O.Gliwice 57 1560 1081 0000 9040 0005 2121, z dopiskiem Wadium - postępowanie nr WIZ.272.1.0476.2016. Dowodem wniesienia wadium w terminie jest zaksięgowanie wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w depozycie, w kasie zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego, w godzinach: od poniedziałku do środy 8.00-15.00, czwartki 800-1700, piątki 800-1300.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w ochronie budynków użyteczności publicznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgliwicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach