Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonach zimowych 2018/2019 na terenie miasta Wisły

Gmina Wisła ogłasza przetarg

  • Adres: 43460 Wisła, Plac Bogumiła Hoffa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 855-24-25 , fax. 033 855-29-95
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisła
    Plac Bogumiła Hoffa 3
    43460 Wisła, woj. śląskie
    tel. 033 855-24-25, fax. 033 855-29-95
    REGON: 7218236700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonach zimowych 2018/2019 na terenie miasta Wisły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowy 2018/2019na terenie Gminy Wisła, poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości oraz pozimowe sprzątanie dróg po sezonie zimowym. Zamówienie zostało podzielono na 16 części. Zamawiający ogranicza liczbę części do których może startować oferent do maksymalnie dwóch. W przypadku wyboru oferty wykonawcy, większej niż maksymalna liczba części wskazana powyżej wykonawcy zostanie udzielone zamówienia na te dwie części w których jest najwyższa różnica w cenie w odniesieniu do kolejnej oferty w każdej z części. W przypadku gdy te różnice będą takie same decydować będzie kolejność części od 1 do 16.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego przez Wykonawców. 2. Podstawowe wymagania określają art. 45 i 46 ustawy. 3. Zamawiający ustala wysokość wadium przetargowego w wysokości 3.1. dla części 1 - Rejon 1 Obłaziec - 250,00 zł PLN (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt 00/100), 3.2. dla części 2 - Rejon II Jawornik - 930,00 PLN (słownie złotych: dziewięćset trzydzieści 00/100), 3.3. dla części 3 - Rejon 3 Centrum - 900,00 PLN (słownie złotych: dziewięćset 00/100) 3.4. dla części 4 - Rejon 4 Centrum - 800,00 PLN (słownie złotych: osiemset 00/100) 3.5. dla części 5 - Rejon 5 Centrum - 820,00 PLN (słownie złotych: osiemset dwadzieścia 00/100) 3.6. dla części 6 - Rejon 6 Głębce - 450,00 PLN (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt 00/100) 3.7. dla części 7 - Rejon 7 Głębce - 350,00 PLN (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt 00/100) 3.8. dla części 8 - Rejon 8 Głębce - 810,00 PLN (słownie złotych: osiemset dziesięć 00/100) 3.9. dla części 9 - Rejon 9 Głębce- 700,00 PLN (słownie złotych: siedemset 00/100) 3.10. dla części 10- Rejon 10 Nowa Osada - 550,00 PLN (słownie złotych: pięćset pięćdziesiąt 00/100) 3.11. dla części 11 - Rejon 11 Nowa Osada - 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset 00/100) 3.12. dla części 12 - Rejon 12 Malinka - 920,00 PLN (słownie złotych: dziewięćset dwadzieścia 00/100), 3.13. dla części 13 - Rejon 13 Malinka - 1.000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), 3.14. dla części 14 - Rejon 14 Czarne - 840,00 PLN (słownie złotych: osiemset czterdzieści 00/100) 3.15. dla części 15 - Rejon 15 Czarne - 650,00 PLN (słownie złotych: sześćset pięćdziesiąt 00/100), 3.16. dla części 16 - Rejon 16 Drogi Powiatowe-2.400,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące czterysta 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca winien dołączyć również: formularz ofertowy, dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę i zakres podejmowanych zobowiązań w imieniu wykonawcy- jeżeli dotyczy, kosztorysy ofertowe dla każdej z części na jakie stratuje wykonawca, potwierdzenie wpłaty wadium, wykaz części zamówienia, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom ich realizację, zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy. Informację czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, w informacji wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. (Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami – jeżeli dotyczy. Zgodnie z art 24 ust 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (na dedykowanej stronie przetargu i/lub www.bip.wisla.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (zbiorcze zestawienie złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z firmami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach