Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.

GMINA MIEDŹNA ogłasza przetarg

  • Adres: 43-227 Miedźna, ul. Wiejska 131
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322116160
  • Data zamieszczenia: 2023-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEDŹNA
    ul. Wiejska 131
    43-227 Miedźna, woj. śląskie
    tel. 322116160
    REGON: 276258291
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Miedźna w sezonie zimowym 2023-2024.2. Zakres usługi (ilości) podanych w załącznik nr 1a do SWZ został określony na podstawie przewidywanych potrzeb w okresie trwania umowy. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb oraz od posiadanych środków finansowych. Stąd też rzeczywista ilość wykonanych usług może się różnić od ilości podanych w załączniku nr 1a do SWZ. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług, a ilością podaną w formularzu cenowym nie będzie podstawą do zmiany cenjednostkowych.3. Wszystkie usługi składające się na realizację przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo zawarte w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 5 do SWZ.4. Utrzymanie zimowe dróg administrowanych przez Gminę Miedźna obejmuje drogi wymienione w Wykazie dróg - załącznik nr 6 do SWZ.5. Wszystkie materiały przeznaczone wykonanie usługi powinny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania (deklaracje, atesty i aprobaty). Na żądanie Zamawiającego powyższe dokumenty Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia.6. Sposób realizacji zamówienia został zawarty w Projektowanych postanowieniach umownych – załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach