Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy Publicznej Szkole Podstawowej w Stanowicach ul. Świebodzka 9 58-150 Stanowice w formie zaprojektuj i wybuduj.

Publiczna Szkoła Podstawowa w Stanowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Świebodzka 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 855 76 94 , fax. 74 855 76 94
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa w Stanowicach
    ul. Świebodzka 9 9
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. 74 855 76 94, fax. 74 855 76 94
    REGON: 00087883700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspstanowice.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy Publicznej Szkole Podstawowej w Stanowicach ul. Świebodzka 9 58-150 Stanowice w formie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj (w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączony do niej Program Funkcjonalno-Użytkowy (załącznik nr 8) zadania inwestycyjnego pn.: Zaprojektowanie i budowa placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Publicznej Szkole Podstawowej w Stanowicach ul. Świebodzka 9 58-150 Stanowice. 2. Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia do wykonania w ramach zadania obejmuje w szczególności: 2.1. opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oraz kosztorysu według załącznika nr 7. 2.2. uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień i materiałów niezbędnych do zgłoszenia w/w zadania wraz ze zgłoszeniem w imieniu zamawiającego robót we właściwym organie pozwalającym na ich realizację, 2.3. roboty budowlane: a) przygotowanie terenu pod plac zabaw, b) roboty ziemne, c) wykonanie podbudowy wraz z zapewnieniem skutecznego odwodnienia pod nawierzchnię syntetyczną placu zabaw, d) wykonanie nawierzchni syntetycznej, e) dostawa i montaż nowego sprzętu rekreacyjnego, f) wykonanie zieleni towarzyszącej, g) wykonanie ogrodzenia, h) inne roboty towarzyszące i) wykonie i montaż tablicy informacyjnej o utworzeniu placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła, j) wykonie i montaż tablicy Regulamin korzystania z placu zabaw w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.4.Szczegółowy zakres robót zawarty jest w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik Nr 8. 2.5.Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, w tym: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 2 egz. Inwentaryzacji powykonawczej zadania; c) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego oraz wszelkie inne prace nieujęte w SIWZ i w programie funkcjonalno-użytkowym, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i wymogi programu Radosna szkoła 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia 3.1. Wykonawca zobowiązany jest: a) w ciągu maks. 14 dni od dnia zawarcia umowy wykonać i przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową. W/w dokumentacja musi zostać wykonana w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i przedstawiona do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający sprawdzi przedstawioną dokumentację w terminie 2 dni roboczych od daty jej przekazania. 3.2. Roboty budowlano - montażowe należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami BHP. Parametry szkolnego placu zabaw takie jak zgodność z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, gwarancja, rodzaj i zastosowanie sprzętu rekreacyjnego, powierzchnia i nawierzchnia szkolnego placu zabaw, jej kolor oraz amortyzacja upadku muszą być zgodne z założeniami programu Radosna szkoła (załącznik nr 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 roku w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia (Dz. U. Nr 110, poz. 915 z późn. zm.) 3.3.Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym również na zastosowane materiały, wykonane roboty, zamontowane urządzenia i nawierzchnię, Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady minimum na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 3.4. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 3.5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały, wyposażenie i urządzenia użyte do wykonania i wykończenia podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami. 3.7. Urządzenia zabawowe i nawierzchnie syntetyczne muszą spełniać wymogi norm PN-EN 1176:2009, PN-EN 1177:2009 oraz pozostałych norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspstanowice.strzegom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach