Przetargi.pl
Zakup regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7568810 , fax. 81 7563941
  • Data zamieszczenia: 2017-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A -
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 81 7568810, fax. 81 7563941
    REGON: 1061308300082
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II w Lublinie dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z ich wykonaniem i montażem (zwanych w dalszej treści „regałami”). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Dostawa i montaż regałów do Centralnej Zrzutni Akt II musi odbywać się w dzień roboczy Zamawiającego w godzinach pracy biura tj. poniedziałek – piątek 07:30 – 15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Adres lokalizacji dostawy: Centralna Zrzutnia Akt II w Lublinie ul. Do Dysa 5, 20-149 Lublin tel. Kontaktowy 81 756-87-26 4. Odbiór zamontowanych „regałów”, zostanie potwierdzony w formie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie umowy stanowi podstawę do wystawienia jednej faktury VAT. 5. Otrzymanie przez Zamawiającego właściwego protokołu odbioru stwierdzającego należyte wykonanie umowy stanowi podstawę do zapłaty przez Zamawiającego umówionego wynagrodzenia Wykonawcy wg prawidłowo wystawionej jednej faktury VAT. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na „regały” na okres min. 10 lat – termin gwarancji biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 7. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131100-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach