Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 7568810 , fax. 81 7563941
- Data zamieszczenia: 2018-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
Elizówka 65A -
21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
tel. 81 7568810, fax. 81 7563941
REGON: 1061308300082 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna - agencja płatnicza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II w Lublinie dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z ich wykonaniem i montażem (zwanych w dalszej treści „regałami”). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Dostawa i montaż regałów do Centralnej Zrzutni Akt II musi odbywać się w dzień roboczy Zamawiającego w godzinach pracy biura tj. poniedziałek – piątek 07:30 – 15:30 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Adres lokalizacji dostawy: Centralna Zrzutnia Akt II w Lublinie ul. Do Dysa 5, 20-149 Lublin tel. Kontaktowy 81 756-87-26 4. Odbiór zamontowanych „regałów”, zostanie potwierdzony w formie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Protokół odbioru stwierdzający prawidłowe wykonanie umowy stanowi podstawę do wystawienia jednej fatury VAT. 5. Otrzymanie przez Zamawiającego właściwego protokołu odbioru stwierdzającego należyte wykonanie umowy stanowi podstawę do zapłaty przez Zamawiającego umówionego wynagrodzenia Wykonawcy wg prawidłowo wystawionej jednej faktury VAT. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na „regały” na okres min. 10 lat – termin gwarancji biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 7. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według załącznika nr 1 do SIWZ); 1.2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; 1.3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 1.4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w oryginale (jeżeli dotyczy); 1.5. Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych oraz archiwum modułowego szufladowego do przechowywania szkieł i preparatów mikroskopowych; elektrod diagnostycznych,... w podziale na 4 części.
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa i montaż regałów jezdnych i regałów stacjonarnych w archiwum V Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Kraśniku
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa i montaż regałów jezdnych i regałów stacjonarnych w archiwum V Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Kraśniku
Dodano: 2020-12-01 - Dostawę regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa i montaż regałów archiwalnych stacjonarnych i przejezdnych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin do lokalizacji Lublin ul. Spokojna 2.
Dodano: 2020-01-27 - Wykonanie, dostawa i montaż/instalacja regałów stacjonarnych i przejezdnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Lublin
Dodano: 2018-09-21 - Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu – dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego
Dodano: 2017-07-06 - Zakup regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2017-06-29