Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
- Data zamieszczenia: 2017-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
REGON: 431019359 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu – dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw pod nazwą Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu – dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zestaw regałów przesuwnych z napędem mechanicznym o długości półek użytkowych 400 mb w pierwszym pomieszczeniu – 2 komplety (2*400=800 mb) 2) Zestaw regałów przesuwnych z napędem mechanicznym o długości półek użytkowych 300 mb w drugim pomieszczeniu – 1 komplet (1*300=300 mb) 3.3 Przedmiot zamówienia określa Specyfikacja kosztów. 3.4 Wymagania ogólne dotyczące jakości wykonania przedmiotu zamówienia 1) Certyfikat jakości ISO EN 90001:2008 Projektowanie, produkcja, sprzedaż, dostawa, montaż i serwis systemów regałowych i mebli metalowych. 2) Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień według PN-EN 13501-1+A1: 2010 3) Świadectwo bezpieczeństwa pracy 4) Certyfikat zgodności z normami : PN-M-78320; PN-M-78321:1988 5) Atest higieniczny 6) Rysunki warsztatowe regałów, przed ich wytworzeniem i montażem, należy uzgodnić z Zamawiającym 3.3 Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja wraz z termomodernizacją budynku Gimnazjum nr 2 w Świdniku na siedzibę Urzędu Miasta Świdnik wraz z zagospodarowaniem terenu – dostawa i montaż regałów do archiwum zakładowego 3.4 Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 39131100-0 Regały archiwalne 3.5 Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 3.5.1 jest zobowiązany wskazać w załączniku nr 2 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 3.5.2 w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 3.5.3 Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.5.4 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane prace wynosi 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ). 3.5.5 Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem ( dostawa) zamawiający nie wymaga zatrudniania osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131100-0
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa archiwum do archiwizacji bloczków parafinowych oraz archiwum modułowego szufladowego do przechowywania szkieł i preparatów mikroskopowych; elektrod diagnostycznych,... w podziale na 4 części.
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa i montaż regałów jezdnych i regałów stacjonarnych w archiwum V Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Kraśniku
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa i montaż regałów jezdnych i regałów stacjonarnych w archiwum V Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Kraśniku
Dodano: 2020-12-01 - Dostawę regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa i montaż regałów archiwalnych stacjonarnych i przejezdnych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin do lokalizacji Lublin ul. Spokojna 2.
Dodano: 2020-01-27 - Wykonanie, dostawa i montaż/instalacja regałów stacjonarnych i przejezdnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Lublin
Dodano: 2018-09-21 - Dostawa regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2018-09-18 - Zakup regałów archiwalnych do Centralnej Zrzutni Akt II Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2017-06-29