Przetargi.pl
Zakup okulografu dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii

Instytut Psychiatrii i Neurologii ogłasza przetarg

  • Adres: 02-957 Warszawa, ul. Sobieskiego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4582528 , fax. 022 4582731
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Psychiatrii i Neurologii
    ul. Sobieskiego 9 9
    02-957 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4582528, fax. 022 4582731
    REGON: 00028850900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipin.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut naukowo-badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup okulografu dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup okulografu dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331970007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ metoda 0/1 zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żąda zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie poprzez ustalenie, czy wykonawca spełnia wymagania określone w SIWZ. Jeżeli wykonawca nie spełnia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca składa: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli w postępowaniu udział biorą wykonawcy występujący wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum): 1) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.1 i 1.2 powinny być złożone przez każdego z wykonawców, 2) pozostałe dokumenty składają wykonawcy wspólnie. 3. Wykonawcy mający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składają oświadczenia i dokumenty będące odpowiednikami powyższych dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze.zm). 4. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipin.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach