Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3211470 , fax. 22 3211406
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
ul. Górczewska 89 89
01-401 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3211470, fax. 22 3211406
REGON: 01644180300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i instalacja 5 stanowiskowego systemu monitorowania pacjenta - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zadania jest dostawa, instalacja, uruchomienie i szkolenie 15 użytkowników nowoczesnego, 5 stanowiskowego systemu monitorowania biologicznych parametrów życiowych pacjentów. Miejscem instalacji systemu są sale intensywnego nadzoru i stanowisko monitorowania w Zakładzie Chorób Wewnętrznych szpitala Centrum ATTIS Sp. z o. o. przy ul. Górczewskiej 89 w Warszawie . System powinien się składać z min. 5 kardiomonitorów zainstalowanych przy łóżkach pacjentów oraz centrali monitorującej dla personelu medycznego. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć z instrukcją użytkowania w języki polskim, niezbędnymi certyfikatami dopuszczającymi do użytku medycznego w celu diagnozowania ludzi na terenie Polski. Do przedmiotu zamówienia należy załączyć uzupełniony paszport techniczny z dokonanym wpisem potwierdzającym poprawną instalację systemu i datę następnego przeglądu technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331970007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze w poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 14 1240 2034 1111 0010 1547 6334 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: FZP/ZP-26/D/15/16, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego, na adres podany w Rozdziale XII pkt. 1 i 2 SIWZ najpóźniej w terminie składania ofert. Kserokopię wniesienia wadium w formie niepieniężnej Zamawiający wymaga aby dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8, 9. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta uznana została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.attis.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kart identyfikacyjnych pacjenta do aparatu Lidco Rapid w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2013-01-04 - Zakup toru wizyjnego do operacji endoskopowych (laparoskopu)
Dodano: 2012-07-26 - Zakup i dostawa zestawu aparaturowego (tor wizyjny, bronchoskop, video-gastroskop, laparoskop, wózek aparaturowy) oraz przenośnego weterynaryjnego analizatora gazometrycznego CPV: 33197000-7, 33111600-7, 33112100-9, 33112340-3, 33124
Dodano: 2012-05-16 - Dostawa wraz z montażem aparatury do terapii treningu izokinetycznego, systemu do analizy ruchu oraz zestawu do analizy aktywności mięśniowej ze szkoleniem w zakresie obsługi sprzętu, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-281/2010
Dodano: 2010-11-02 - P46GASTRO2010 Dostarczenie i montaż zestawu videokolonoskopowo-gastroskopowego wraz ze szkoleniem personelu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA
Dodano: 2010-10-28 - Sprawa P24AINFORMATYKA2010 rozbudowa systemu informatycznego Szpitala - stworzenie Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA.
Dodano: 2010-06-06 - Zakup okulografu dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
Dodano: 2009-11-13