Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
- Data zamieszczenia: 2010-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Inflancka 6 6
00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
REGON: 01300305000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawa P24AINFORMATYKA2010 rozbudowa systemu informatycznego Szpitala - stworzenie Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a) Przygotowanie scenariusza działań oraz dostarczenie niezbędnych programów, aplikacji i licencji oraz elementów sprzętu do wdrożenia w Szpitalu Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) obejmującego zakresem część medyczną i administracyjną Szpitala co najmniej w zakresie: prowadzenia i kontroli dokumentacji medycznej Szpitala, prowadzenia i kontroli dokumentacji medycznej przychodni przyszpitalnej, identyfikacji pacjentek i noworodków (system opasek z kodem kreskowym), prowadzenia i kontroli: gospodarki finansowej, materiałowej, kadrowej i płacowej, laboratorium (z wykorzystaniem kodów kreskowych i ścisłym powiązaniem z pozostałymi elementami CSI - szczególnie e-dokumentacją medyczną), rozliczeń z NFZ, e-przychodnia umożliwiający bezpośrednie (via Internet) rezerwowanie przez pacjentki terminów wizyt, dostęp do dokumentacji medycznej (wyników badań) etc. b) Zagwarantowanie systemu zabezpieczeń (szyfrowania) dostępu do CSI i jego poszczególnych elementów według przepisów prawa - w tym dostępu bezprzewodowego w budynku Szpitala oraz dostępu via Internet. c) Wprowadzenie do CSI wzorów druków, formatów, danych i konfiguracji modułów według życzeń Zamawiającego z uwzględnieniem możliwości nadawania poszczególnym użytkownikom określonego zakresu uprawnień. d) Zagwarantowanie poszczególnym użytkownikom CSI możliwości przyjaznego definiowania poszczególnych elementów systemu m.in. poprzez indywidualny system skrótów, słowników itp. e) Zapewnienie dostępu do podstawowych funkcji części medycznej za pomocą paneli i ekranów dotykowych. f) Wyposażenie oddziałów w mobilne urządzenia do obsługi modułów medycznych (tablety lub rozwiązania porównywalne np. i-pad) - 4 szt. g) Uzupełnienie infrastruktury budynku B Szpitala w urządzenia (z wyjątkiem komputerów PC) niezbędne do wdrożenia CSI, a nie znajdujące się w wyposażeniu Szpitala określonym załącznikiem A - plany instalacji słaboprądowych. h) Włączenie do CSI posaiadnych przez Szpital urządzeń diagnostycznych laboratorium oraz: aparatów USG, KTG, central monitorowania OIOM w sposób umożliwiający bezpośredni zapis i archiwizację wyników (odczytów) w e-dokumentacji medycznej pacjentki (w ścisłym kontakcie z dostawcami urządzeń diagnostycznych i w oparciu o uzgodnione z nimi rozwiązania) i) Objęcie CSI stałym nadzorem i rozbudową (modernizacją) w okresie gwarancji. j) Zagwarantowanie licencji na poszczególne oferowane rozwiązania gwarantującej bezpłatne aktualizacje i nie krótszej niż okres gwarancji. k) Zapewnienie każdemu z użytkowników CSI szkolenia wdrożeniowego oraz - w razie potrzeby - jednego w każdym roku obowiązywania gwarancji szkolenia przypominającego. l) Zapewnienie każdemu użytkownikowi CSI dodatkowego szkolenia w przypadku dokonania zmian/modyfikacji w CSI. m) Zagwarantowanie, iż wszystkie dostarczane elementy wyposażenia wykonane są z materiałów zmywalnych środkami do dezynfekcji powierzchni szpitalnych i dopuszczonych do stosowania w obiektach służby zdrowia, a ze względu na stosowaną w Szpitalu procedurę dekontaminacji pomieszczeń systemem biodekontaminacji VHP 1000ED wykorzystującym środek sterylizujący Vaprox zawierający nadtlenek wodoru także wykonane wyłącznie z użyciem materiałów i technologii odpornych na ten środek. n) Zagwarantowanie, iż wszystkie dostarczane urządzenia, programy i rozwiązania spełniają odnośne przepisy prawa (w tym przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, poufności danych księgowych oraz tworzenia, udostępniania i przechowywania dokumentacji medycznej) - a w przypadku zmiany tych przepisów w okresie gwarancji nieodpłatne przystosowanie ich do nowych zasad. o) Powyższa zasada dotyczy także przygotowywania, przetwarzania i przesyłania dokumentów rozliczeniowych do Narodowego Funduszu Zdrowia. p) Dokonanie migracji danych z dotychczas wykorzystywanych modułów systemu (InfoMedica) do CSI. q) Montaż instalację w pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób określony niniejszym SIWZ z zastrzeżeniem, iż gestorami pomieszczeń są ich Generalni Wykonawcy: w zakresie budynku B - Budimex S.A.; w zakresie modernizacji budynku A - Grupa 3J S.A. r) Objęcie dostarczonego (i zamontowanego) CSI gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy według zasad określonych w niniejszym SIWZ. s) Dostarczenie instrukcji obsługi (konserwacji) CSI w języku polskim w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz jednym egzemplarzu wersji elektronicznej (np. PDF). 33.19.70.00-7, 72.20.00.00-7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331970007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i instalacja 5 stanowiskowego systemu monitorowania pacjenta
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa kart identyfikacyjnych pacjenta do aparatu Lidco Rapid w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2013-01-04 - Zakup toru wizyjnego do operacji endoskopowych (laparoskopu)
Dodano: 2012-07-26 - Zakup i dostawa zestawu aparaturowego (tor wizyjny, bronchoskop, video-gastroskop, laparoskop, wózek aparaturowy) oraz przenośnego weterynaryjnego analizatora gazometrycznego CPV: 33197000-7, 33111600-7, 33112100-9, 33112340-3, 33124
Dodano: 2012-05-16 - Dostawa wraz z montażem aparatury do terapii treningu izokinetycznego, systemu do analizy ruchu oraz zestawu do analizy aktywności mięśniowej ze szkoleniem w zakresie obsługi sprzętu, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-281/2010
Dodano: 2010-11-02 - P46GASTRO2010 Dostarczenie i montaż zestawu videokolonoskopowo-gastroskopowego wraz ze szkoleniem personelu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA
Dodano: 2010-10-28 - Zakup okulografu dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
Dodano: 2009-11-13