Przetargi.pl
Zakup i montaż urządzenia transportowego“ - którego przedmiotem jest budowa szybu wewnątrz budynku oraz dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku „B“ Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gilowicach, przy ul. Zakopiańskiej 71

Gmina Gilowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-322 Gilowice, ul. Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 865 – 30 – 20, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gilowice
    ul. Krakowska 40
    34-322 Gilowice, woj. śląskie
    tel. 33 865 – 30 – 20, , fax. -
    REGON: 072182597
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gilowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż urządzenia transportowego“ - którego przedmiotem jest budowa szybu wewnątrz budynku oraz dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku „B“ Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gilowicach, przy ul. Zakopiańskiej 71
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadnia pn: „Zakup i montaż urządzenia transportowego“ - którego przedmiotem jest budowa szybu wewnątrz budynku oraz dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku „B“ Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gilowicach, przy ul. Zakopiańskiej 71 Przedmiotowa inwestycja dofinansowana jest ze środków PFRON, w ramach obszaru F „Programu wyrównywania różnic między regionami III’ . Inwestycja dotyczy przystosowania budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej dla osób niepełnosprawnych oraz montażu urządzenia transportowego – platformy osobowej wewnętrznej w Gilowicach, ul. Zakopiańska 71, na działce nr 1308. Budynek objety niniejszym zapytaniem to budynek przeznaczony do realizacji zadań statutowych placówki w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej. Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu wewnątrz budynku, oraz dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych, w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gilowicach. 2. Warunki lokalizacyjne i gruntowe: Budynek Warsztatu Terapii Zajęciowej w Gilowicach zlokalizowany jest na ul. Zakopiańskiej 71; 34-322 w Gilowicach, na działce nr 1308. Wokół budynku znajduje się opaska z kostki betonowej. Działka nr 1308 w Gilowicach nie jest objęta ochroną na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 3. Opis istniejącego budynku i ocena stanu technicznego: Ocena stanu istniejącego budynku: - fundamenty – betonowe - ściany zewnętrzne – murowane - stropy – żelbeowe wylewane na mokro - budynek jest wyposażony w instalację wodociągową, kanalizację sanitarną, wentylację grawitacyjną, instalację elektryczną. 4. Zakres planowanych prac: W ramach modernizacji budynku planuje się wykonanie następujących prac: Wykonanie platformy – prace budowlane: 1. Prace rozbiórkowe, tj. Rozbiórka ścian g-k, rozbiórka wylewki pod windę, wykucie otworu w ścianie z cegły pełnej 35 cm na parterze, wycięcie desek stropowych, rozbiórka stropu pod windę. 2. Wykonanie fundamentu pod windę. 3. Przecięcie dwóch belek drewnianych. 4. Założenie wymianu, jednym końcem osadzonego w ścianie, drugim łączonego do belki. 5. Położenie folii budowlanej. 6. Położenie styropianu FS 20. 7. Wykonanie wylewki betonowej. 8. Wykonanie wentylacji szybu windowego. 9. Zlikwidowanie części dachu pod windę. 10. Wykonanie dachu: 2x płyty gipsowo-kartonowe ognioodporne – całość w systemie EI 60, folia paroizolacyjna, wełna mineralna (4 cm), profile stalowe do montazu płyt g-k (4cm), wełna mineralna (18cm), krokwie (10*18cm), folia paroprzepuszczalna, kontrłatyłaty (4*4 cm), w rozstawie zgodnie ze zleceniem producenta dachówki, blacha trapezowa. 11. Wykończenie podłóg płytkami ceramicznymi: podszybie 12. Otynkowanie szybu tynkiem cementowo-wapiennym – pomalowanie na kolor biały. 5. OPIS WINDY (PLATFORMY). Dotyczy: dostawy i montażu platformy osobowej wewnętrznej w szybie murowanym. Parametry platformy osobowej: 1. Udźwig: Q=400kg 2. Napęd: hydrauliczny 3. Prędkość podnoszenia: V=0,15m/s 4. Ilość przystanków / dojść: 3/3 5. Wys. podnoszenia: ok. 6 m 6. Podszybie: min. 0,5 m 7. Nadszybie: 2,7 m 8. Drzwi szybowe/kabinowe automatyczne: 900/2000mm 9. Otwór drzwiowy: 1200/2230 mm 10. Kabina przelotowa o wym. 1100 x 1400mmx2100mm 11. Szyb wymiary : szerokość 1750 x głębokość 1850mm 12. Drzwi kabinowe i szybowe: wykonane ze stali nierdzewnej 13. Kabina: wykonana ze stali nierdzewnej 14. Maszynownia: w szafie prefabrykowanej w osobnym pomieszczaniu 15. Rodzaj sterowania: mikroprocesorowe 6. Pozostałe warunki 1. Wykonawca udzieli 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy; termin gwarancji liczy się od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Urząd Dozoru Technicznego. 2. Wykonawca, w ramach zawartej umowy, na własny koszt, będzie miał obowiązek dopełnienia wszelkich czynności związanych z odbiorem zainstalowanej windy, przez organ dozoru technicznego; odbiór ma zostać dokonany bez uwag; dopiero wtedy, posiadając dokumenty potwierdzające dokonanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne wynagrodzenie. 3. Wykonawca musi dysponować osobą z uprawnieniami instalacyjnymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art.7 oraz art.29 ustawy Prawo zamówień publicznych a maja jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Wszystkie wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów technologicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, ze zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Prawa zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do ustalonych w dokumentach przetargowych zobowiązany jest wskazać wykonawca. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę: • pracowników fizycznych –wykonujących roboty budowlane W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci zgłoszenia nieprawidłowości do Państwowej Inspekcji Pracy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte zamówieniem na okres podany w ofercie. Dla ofert bez podanej ilości miesięcy udzielonej gwarancji Zamawiający przyjmie wartość 36 (miesięcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.gilowice.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) kosztorys ofertowy szczegółowy 3) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5)pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej Wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach