Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji Budżetu Obywatelskiego na rok 2020 w Świętochłowicach

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 323 491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 51589100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji Budżetu Obywatelskiego na rok 2020 w Świętochłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji Budżetu Obywatelskiego na rok 2020 w Świętochłowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 1) Modernizacja istniejącego zagospodarowania terenu zlokalizowanego na terenie osiedla Matylda w Świętochłowicach (zadanie pn.: Zielona enklawa Lipin dla dzieci i dorosłych) 2) Modernizacja istniejącego placu zabaw zlokalizowanego przy ul. Kościelnej w Świętochłowicach (zadanie pn.: Modernizacja placu zabaw przy ul. Kościelnej w Chropaczowie) 3) Przebudowa istniejącego placu zabaw zlokalizowanego przy Przedszkolu Miejskim nr 4 w Świętochłowicach, przy ul. Mielęckiego 19 (zadanie pn.: Ogród Sport to zdrowie przy Przedszkolu Miejskim nr 4). Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: w części I 1. roboty przygotowawcze, w tym m.in.: wygrodzenie terenu budowy, montaż tablicy informacyjnej oraz tablic ostrzegawczych, 2. demontaż istniejących elementów małej architektury (bramek) oraz ich przekazanie zarządcy obiektu, 3. roboty pomiarowe, w tym: geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, 4. usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) wraz z darnią, 5. roboty ziemny (w tym m.in.: korytowanie oraz wykopy wąskoprzestrzenne pod fundamenty urządzeń), 6. profilowanie oraz zagęszczenie podłoża gruntowego, 7. dostawę i montaż urządzeń zabawowych, 8. dostawę i montaż elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery, tablic regulaminowych), 9. wykonanie nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat przerostowych, 10. rozścielenie oraz wyrównanie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), 11. wykonanie trawników dywanowych siewem, 12. wywóz oraz zagospodarowanie nadmiaru mas ziemnych. w części II: 1. roboty przygotowawcze, w tym m.in.: wygrodzenie terenu budowy, montaż tablicy informacyjnej oraz tablic ostrzegawczych, 2. rozbiórkę obramowania istniejącego chodnika wykonanego z nawierzchni gruntowej ulepszonej (obrzeży betonowych wraz ławą betonową oraz oporem), 3. rozbiórkę istniejących elementów małej architektury (urządzeń zabawowych, ławek, koszy na śmieci) wraz z oczyszczeniem oraz transportem do siedziby Wykonawcy świadczącego na rzecz Gminy usługę bieżącej konserwacji i utrzymania należytego stanu technicznego placów zabaw zlokalizowanych na terenie gminy, elementów zdemontowanych, nadających się do powtórnego wykorzystania np. belek drewnianych, siedzisk huśtawki, łańcuchów itp., 4. roboty pomiarowe, w tym: geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, 5. usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) wraz z darnią, 6. roboty ziemny (w tym m.in.: korytowanie oraz wykopy wąskoprzestrzenne pod fundamenty urządzeń), 7. profilowanie oraz zagęszczenie podłoża gruntowego, 8. wykonanie obramowania nawierzchni utwardzonej, w tym: wykonanie rowków, ław betonowych, ułożenie elementów obramowania - obrzeży chodnikowych, wykonanie oporów z betonu, 9. wykonanie warstwy odcinającej (odsączającej) z piasku (dot. nawierzchni utwardzonej), 10. wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki z niezwiązanego kruszywa (dot. nawierzchni utwardzonej), 11. ułożenie nowej nawierzchni z drobnowymiarowych elementów prefabrykowanych - kostki betonowej, układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:3, 12. dostawę i montaż urządzeń zabawowych - piramid linowych wraz z elementami dodatkowymi (tj. tunel, ślizg, zjeżdżalnia rurowa, wejście wspinaczkowe, przejście) oraz uzupełniającymi (tj. linki wspinaczkowe, szyb wewnętrzny, drabinki), 13. dostawę i montaż elementów małej architektury (ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery, tablicy regulaminowej), 14. rozścielenie oraz wyrównanie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) wraz z ułożeniem siatki przeciw kretom, 15. wykonanie nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat przerostowych, 16. wykonanie trawników dywanowych siewem, 17. wywóz i zagospodarowanie lub utylizację materiałów pochodzących z rozbiórek, 18. wywozu oraz zagospodarowanie nadmiaru mas ziemnych. w części III: 1. roboty przygotowawcze, w tym m.in.: wygrodzenie terenu budowy, montaż tablicy informacyjnej oraz tablic ostrzegawczych; 2. wycinkę krzewów kolidujących z inwestycją (kwietnik), 3. rozbiórkę nawierzchni utwardzonych (w tym ich obramowania oraz warstw konstrukcyjnych), ogrodzenia (w części przewidzianej do wymiany) oraz urządzeń zabawowych (podlegających likwidacji), 4. demontaż, oczyszczenie oraz wymianę uszkodzonych w trakcie demontażu elementów urządzeń zabawowych, przeznaczonych do przeniesienia w inną lokalizację, 5. roboty pomiarowe, w tym: geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, 6. usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) wraz z darnią, 7. roboty ziemne (w tym m.in.: korytowanie oraz wykopy wąskoprzestrzenne pod projektowane odwodnienie oraz fundamenty urządzeń), 8. profilowanie oraz zagęszczenie podłoża gruntowego; 9. wykonanie obramowania nawierzchni, w tym: wykonanie rowków, ław betonowych, ułożenie elementów obramowania - obrzeży chodnikowych, wykonanie oporów z betonu, 10. wykonanie odwodnienia projektowanej nawierzchni poliuretanowej (w tym m.in. ułożenie geowłókniny seperacyjno-filtracyjnej, wykonanie podsypki, ułożenie przewodów, wykonanie obsypki, zabudowę studni chłonnej oraz studni rewizyjnych, zasypanie wykopów), 11. ułożenie geowłókniny seperacyjno-filtracyjnej, 12. wykonanie warstwy odcinającej (odsączającej) z piasku, 13. wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszkanki z niezwiązanego kruszywa, 14. ułożenie nowej nawierzchni z drobnowymiarowych elementów prefabrykowanych - kostki betonowej, układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:3; 15. wykonanie bezspoinowej przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowej na warstwie elastycznej z granulatu gumowego, 16. wykonanie ozdobnego oznakowania (linii) nawierzchni poliuretanowej, 17. wykonanie piaskowej nawierzchni bezpiecznej, 18. montaż wcześniej zdemontowanych urządzeń zabawowych, w tym: 1) bujaka sprężynowego jednoosobowego „auto”, 2) bujaka sprężynowego czteroosobowego „koniczynka”, 3) huśtawek równoważnych (2 szt.), 4) zestawu zabawowego „Tosia”, 19. dostawę i montaż urządzeń zabawowych, w tym: 1) samochodu z przyczepą, 2) trampoliny ziemnej, 3) sześciokąta wielofunkcyjnego, 4) urządzenia linowego – pajęczyny, 5) urządzenia linowego – piramidy, 6) tunelu interaktywnego, 7) huśtawki podwójnej, 20. dostawę i montaż elementów małej architektury, w tym: 1) ławek, 2) koszy na śmieci, 3) tablicy regulaminowej, 21. wykonanie planszy do gry w „klasy” z masy termoplastycznej, 22. wykonanie nawierzchni ścieżki sensorycznej (osadzenie wyciąganego pojemnika na wodę, nawierzchni z piasku, poliuretanu, żwiru płukanego, kory oraz szyszek), 23. dostawę i montaż nowego ogrodzenia panelowego, wyposażonego w systemową bramę dwuskrzydłową szer. 4 m, 24. dostawę i montaż piłkochwytu wraz z furtką wejściową, 25. rozścielenie oraz wyrównanie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) wraz z ułożeniem siatki przeciw kretom, 26. wykonanie trawników dywanowych siewem, 27. wywóz i zagospodarowanie lub utylizację materiałów pochodzących z rozbiórek, 28. wywozu oraz zagospodarowanie nadmiaru mas ziemnych, 29. dostawę przenośnych elementów wyposażenia sportowego, w tym: 1) mini bramek do piłki nożnej (2 szt.), 2) kosza do koszykówki, 3) siatek do badmintona (2 szt.), 30. załadunek, transport oraz montaż na terenie placu zabaw Przedszkola Miejskiego nr 2 w Świętochłowicach (ul. Wodna 13) zdemontowanego urządzenia zabawowego – huśtawki równoważnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarach robót, dokumentacjach technicznych, wzorze umowy oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty należy rozpatrywać łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności i robót budowlanych wynikających z ww. dokumentów. Wykonawcy mogą składać oferty zarówno do jednej jak i do wszystkich części zamówienia. Klauzule społeczne Zamawiający we wszystkich częściach zamówienia wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym, czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu robót ziemnych, fundamentowych, demontażowych, montażowych, robót w zakresie wykonania bezpiecznej nawierzchni, za wyjątkiem czynności nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: 1) w zakresie części I zamówienia w wysokości 4.000 zł ( słownie: cztery tysiące złotych), 2) w zakresie części II zamówienia w wysokości 6.000 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych). 3) w zakresie części III zamówienia w wysokości 4.000 zł ( słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca samodzielnie decyduje o formie wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach: 73 1020 2313 0000 3602 0574 0586 z dopiskiem: „Wadium – INZP.271.19.2020 – część …. zamówienia”. 6. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 4.11.2020 r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem bankowym Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w formach niepieniężnych (poręczenie, gwarancja) musi być wystawione na Zamawiającego - Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice adres: 41 – 600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54. 8. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć poprzez załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą (tzn. w osobnym pliku). 9. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne (gwarancja) wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 3) 2) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ( firm) podwykonawców ( w treści formularza ofertowego), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych, 5) dokument wadium w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, 6) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu, 23. Repr

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach