Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miejskiego przy pl. Ratuszowym 5 w Bielsku-Białej.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 07218174100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miejskiego przy pl. Ratuszowym 5 w Bielsku-Białej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku Urzędu Miejskiego przy pl. Ratuszowym 5 w Bielsku-Białej . 1. Planowany zakres robót budowlanych obejmuje: - demontaż istniejącego dźwigu wraz z prowadnicami i drzwiami szybowymi, - wykonanie wewnętrznych rusztowań, - trasowanie miejsc osadzenia w ścianach prętów gwintowych, - wiercenie otworów na pręty gwintowane, - wycięcie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych na zewnętrznych ścianach szybu, w miejscach mocowania marek stalowych, - wykucie w ścianach wnęk na marki stalowe, - osadzenie marek stalowych wraz z prętami gwintowanymi, - odtworzenie okładzin z płyt gipsowo – kartonowych, - poprawki tynkarskie wewnątrz szybu, - malowanie ścian wewnątrz szybu oraz ścian korytarzy i klatki schodowej. 2 Planowany zakres robót elektrycznych obejmuje: - instalację zasilania, - instalację oświetleniową i gniazda 230 VAC, - ochronę przeciwporażeniową, - instalację telefoniczną windy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 4. Wykaz materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych na formularzu Oferta stanowiącym Załącznik nr 1 do nin. SIWZ, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały, urządzenia i rozwiązania spełniają wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w nin. SIWZ wraz z załącznikami, zgodnie z Częścią III – Materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne nin. SIWZ – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych 5. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach