Przetargi.pl
Zakup i montaż kompleksowego systemu komunikacji i lokalizacji pojazdów służbowych jednostek i komórek organizacyjnych wojewódzkiego systemu zarządzania i reagowania kryzysowego do przeciwdziałania stanom klęski żywiołowej w województwie Kujawsko-Pomorskim,

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne ogłasza przetarg

  • Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3497320 , fax. 052 3497322
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne
    ul. Jagiellońska 3 3
    85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3497320, fax. 052 3497322
    REGON: 00051423600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż kompleksowego systemu komunikacji i lokalizacji pojazdów służbowych jednostek i komórek organizacyjnych wojewódzkiego systemu zarządzania i reagowania kryzysowego do przeciwdziałania stanom klęski żywiołowej w województwie Kujawsko-Pomorskim,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i montaż kompleksowego systemu komunikacji i lokalizacji pojazdów służbowych jednostek i komórek organizacyjnych wojewódzkiego systemu zarządzania i reagowania kryzysowego do przeciwdziałania stanom klęski żywiołowej w województwie Kujawsko-Pomorskim, w tym: 1) Dostawa 60 terminali samochodowych z informacją o statusach, zintegrowanych z lokalizacją pojazdów i nawigacją oraz ich instalacja w samochodach Zamawiającego, 2) Dostawa systemu zdalnego dostępu do danych o pojazdach oraz danych GIS opartej o przeglądarkę WWW oraz ArcGIS Serwer Wer. 9.3 łącznie z serwerem GPRS oraz jego instalacja na komputerach Zamawiającego, 3) Dostawa 10 licencji aplikacji desktopowych do przeglądu, analiz i statystyk danych uzyskanych z urządzeń mobilnych zainstalowanych w siedzibach jednostek organizacyjnych zarządzających pojazdami służb zespolonych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (na zasadach określonych w art. 23 Pzp). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4.2 W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 4.2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem; 4.2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.2.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.; Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą. 4.3 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania tych warunków, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - złożone na druku Załącznika Nr 3 do SIWZ. 5.2 Dokument upoważniający do występowania w obrocie prawnym- tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: - 5.2, 5.3 i 5.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 5.8 Dokumenty, o których mowa w pkt 5.6 lit.a, 5.6 lit.c oraz 5.7 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skalania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5.6 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.9 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.6 i 5.7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 5.8 stosuje się odpowiednio. 5.10 Wykaz dostaw i usług, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających wykonanie: - Dostawa terminali statusów wraz z modułem lokalizacji do samochodów w okresie ostatnich trzech lat na łączną kwotę, nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia. z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca realizacji zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 5.11 Wykaz osób, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia (zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ) potwierdzający, że Wykonawca dysponuje: - przynajmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie, które uczestniczyły w realizacji przynajmniej trzech udokumentowanych projektów związanych z tematyką Zarządzania Kryzysowego na poziomie wojewódzkich Wydziałów Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego wraz z przedstawieniem dokumentów potwierdzających, że osoby te posiadają stosowne uprawnienia - certyfikaty dla potrzeb budowy przestrzennych baz danych w środowisku ArcGIS firmy ESRI wydanych przez autoryzowany ośrodek szkoleniowy producenta; - przynajmniej 1 osobą posiadającą, nie mnij niż trzy udokumentowane realizacje projektów związanych z tematyką Zarządzania Kryzysowego na poziomie wojewódzkich Wydziałów Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego wraz z przedstawieniem dokumentów potwierdzających, że osoby te posiadają stosowne uprawnienia - certyfikaty dla potrzeb budowy aplikacji GIS w środowisku ArcGIS firmy ESRI wydanych przez autoryzowany ośrodek szkoleniowy producenta. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 5.12 Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał tego dokumentu, z wyjątkiem dowodu przelewu należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego, ul. Jagiellońska 3 - Kasa Urzędu). 5.13 Pełnomocnictwo - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach