Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczenia hali warsztatów szkolnych na centrum egzaminowania me-chaników i elektromechaników samochodowych - pracownia diagnostyki i napraw pojaz-dów samochodowych.

Centrum Kształcenia Praktycznego w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czarnieckiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4659059 , fax. 56 4659060
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego w Grudziądzu
    ul. Czarnieckiego
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 4659059, fax. 56 4659060
    REGON: 87167774500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczenia hali warsztatów szkolnych na centrum egzaminowania me-chaników i elektromechaników samochodowych - pracownia diagnostyki i napraw pojaz-dów samochodowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót; - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania etap I, - budowa instalacji wodnokanalizacyjnej etap I, - budowa instalacji wentylacji mechanicznej etap I, - budowa instalacji sprężonego powietrza, - budowa instalacji elektrycznej, - roboty budowlane i prace wykończeniowe, Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicz-nymi wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 1000 złotych (słownie - jeden tysiąc)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przed-stawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a. jest niezgodną z ustawą; b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f. zawiera błędy w obliczeniu ceny; g. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcja, spółka cywilna). W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania: a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wyko-nawców, (składających wspólnie ofertę) oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-8, zaś podmioty zbiorowe dodatkowo pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. oferta winna być podpisana przez ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - pełnomocnictwo należy załączyć do oferty ( treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania ), c. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełno-mocnikiem, d. wypełniając formularz ofertowy, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę - w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane wykonawców tworzących konsorcjum (wspólników spółki cywilnej), a nie pełnomocnika.. 6) Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia będzie wymagała pi-semnej zgody zamawiającego. 7) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 4, b. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika nr 5, c. wzór umowy podpisany przez wykonawcę wg załącznika nr 6, d. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, e. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), f. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubez-pieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświad-czenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych o rodzaju i wartości odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, j. kserokopie uprawnień poszczególnych pracowników do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej, specjalności instalacje wodnokanalizacyjne i c.o oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, k. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, l. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. m. dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach