Przetargi.pl
Dostawa kserokopiarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz niszczarek biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Kapitulna 24 24
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
    REGON: 91093310900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kserokopiarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz niszczarek biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa kserokopiarek - 2 sztuki, niszczarek biurowych - 8 sztuk, materiałów eksploatacyjnych do wykonania 200.000 kopii: bęben, toner, deweloper (nośnik), zszywki i usługi serwisowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. W przypadku zaistnienia jakiejkolwiek przesłanki określonej w art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy. 1.3.Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy. 1.4. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. 1.5. Podpisane oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 1.6.Wykaz minimum 3 zrealizowanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości każda nie mniejszej niż 80.000,00 zł. (brutto), z podaniem wartości i terminów dostaw wraz z dokumentami, z których wynikałoby, że prace te wykonane zostały należycie. Dokumenty muszą ponadto zawierać informacje o miejscu, przedmiocie, wartości i terminie wykonanych dostaw. 1.7. Wypełniony i podpisany dokument gwarancyjny. 1.8. Wypełnione i podpisane potwierdzenie parametrów zaoferowanych urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto materiałów eksploatacyjnych do wykonania 200.000 kopii
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach