Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO TYP A1

Miejsko-Gminna Przychodnia ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3311165 , fax. 0-52 3311165
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminna Przychodnia
    ul. Wojska Polskiego
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3311165, fax. 0-52 3311165
    REGON: 09145206200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA AMBULANSU TRANSPORTOWEGO TYP A1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego-nie starszy niż 2008 r-ambulansu transportowego typ A1. Przystosowany do przewozu 3 osób-w tym kierowca,oraz jedna osoba w pozycji leżącej na noszach. Wyposażenie i parametry zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz spełniające warunki techniczne wymienione w załączniku nr 1A do Formularza Oferty - załącznik nr 1. Przedmiot zamówienia powinien-spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów, oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia-Dz.U. nr 32, poz. 262 z 2003 r .z póź. zm.Spełniać warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym -Dz. U. z 2005 r nr 108, poz. 908 z póź. zm.Spełniać wymagania określone w normie PN-EN 1789-2007 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie- ambulanse drogowe, oraz PN-EN 1865:2002- wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141220
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy, spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych-a w szczególności wykażą, że - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo Zamówień Publicznych. 2.Przyjmują warunki umowy.3.Złożą ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, informacje i oświadczenia.4. Spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu- 1-oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawo Zamówień Publicznych oraz o nie wykluczeniu z art. 24, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji 2-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym warunek aktualności dokumentu spełnia zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 3-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 4-polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: 1-formularz cenowy - wypełniony i podpisany zgodnie z załącznikiem nr 1. 2-zestawienie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1A 3-świadectwo homologacji na pojazd skompletowany 4-folder pojazdu i sprzętu medycznego 5-świadectwo wystawione przez należytą jednostkę notyfikującą na system mocowania noszy do podstawy podłogi- PN-EN 1789 6-deklaracja zgodności z PN-EN 1789 i PN-EN 1865 na nosze wraz mocowaniem 7-deklaracja zgodności CE na krzesełko kardiologiczne 1.3. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1-w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, 2-w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentów pełnomocnictwa określającego zakres umocnienia pełnomocnictwa ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3lo.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach