Przetargi.pl
Remont rozdzielni głównej elektrycznej oraz pomieszczenia w piwnicy, w budynku I/ZUS w Grudziądzu, ul. Wybickiego 39/37.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6109320 , fax. 056 6109496
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
    ul. Mickiewicza 33-39 33-39
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6109320, fax. 056 6109496
    REGON: 00001775600507
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont rozdzielni głównej elektrycznej oraz pomieszczenia w piwnicy, w budynku I/ZUS w Grudziądzu, ul. Wybickiego 39/37.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część I - Remont rozdzielni elektrycznej głównej w budynku I/ZUS w Grudziądzu, ul. Wybickiego 39/37, Część II - Remont pomieszczenia w piwnicy budynku I/ZUS w Grudziądzu, ul. Wybickiego 39/37.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453157005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Część I zamówienia: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz: 1) dysponują co najmniej jedną osobą lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, mającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń), posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na instalowaniu rozdzielnic elektrycznych, o wartości robót nie mniejszej niż 50.000 zł brutto; 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Część II zamówienia: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz: 1) dysponują co najmniej jedną osobą lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, mającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w co najmniej ograniczonym zakresie, posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonywaniu tynków renowacyjnych, o wartości robót nie mniejszej niż 15.000 zł brutto; 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty jakie winni dostarczyć wykonawcy celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składający ofertę na Część I zamówienia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust. 1. Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje osobą lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby , która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń) wraz z uprawnieniami oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego; 5) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na instalowaniu rozdzielnic elektrycznych, o wartości robót nie mniejszej niż 50.000 zł brutto - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Do każdej roboty budowlanej wymienionej w wykazie należy załączyć dokument wystawiony przez Inwestora, na rzecz którego wykonano zamówienie, potwierdzający, że wykonano je z należytą starannością. Dokument winien zawierać w szczególności nazwę i adres Inwestora, na rzecz którego została wykonane zamówienie, nazwę i adres Wykonawcy, opis robót oraz potwierdzenie, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Uwaga: W przypadku gdy roboty elektryczne wymienione w wykazie stanowiły cześć większego zadania budowlanego, należy podać tylko wartość robót wyszczególnionych w wykazie. 2. Dokumenty jakie winni dostarczyć wykonawcy celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - składający ofertę na Część II zamówienia: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust.1. Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje osobą lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby , która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie, wraz z uprawnieniami oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego; 5) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonywaniu tynków renowacyjnych, o wartości robót nie mniejszej niż 15.000 zł brutto - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Do każdej roboty budowlanej wymienionej w wykazie należy załączyć dokument wystawiony przez Inwestora, na rzecz którego wykonano zamówienie, potwierdzający, że wykonano je z należytą starannością. Dokument ten winien zawierać w szczególności: nazwę i adres Inwestora na rzecz, którego zostało wykonane zamówienie, nazwę i adres Wykonawcy, opis robót oraz potwierdzenie, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Uwaga: W przypadku gdy roboty polegające na wykonywaniu tynków renowacyjnych, wymienione w wykazie, stanowiły cześć większego zadania budowlanego, należy podać tylko wartość robót wyszczególnionych w wykazie (wykonania tynków renowacyjnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach