Przetargi.pl
Dostawa karetki transportowej typu A1 dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łabiszynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łabiszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-210 Łabiszyn, ul. Powstańców Wielkopolskich 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 384 60 32 , fax. 52 384 40 33
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łabiszynie
    ul. Powstańców Wielkopolskich 17 17
    89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 384 60 32, fax. 52 384 40 33
    REGON: 09312795200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spzozlabiszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa karetki transportowej typu A1 dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łabiszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ambulansu sanitarnego typu A-1 dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łabiszynie. 2. Opis przedmiotu zamówienia. a) Karetka trasportowa typu A1 - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu pacjentów, co do których nie przewiduje się, że zostaną pacjentami w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego, odpowiedni do przewozu jednego pacjenta musi spełniać warunki określone w polskiej Normie PN EN 1789+A1:2012 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulans drogowy b) Oferowany ambulans wraz ze sprzętem medycznym mają spełniać wymagania aktualnych norm PN EN 1789 i PN EN 1865, w zakresie odpowiednim do niniejszego postępowania opisane w SIWZ oraz spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.) oraz ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym z dnia 8 września 2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 191 poz. 1410) c) Pojazd zaoferowany musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2012, nieużytkowany, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji d) Wyposażony w zestaw opon letnich e) Wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją i dopuszczony do ruchu drogowego na terenie RP; f) Gwarancja: - przedział medyczny i wyposażenie - min. 24 miesiące - lakier - min. 36 miesięcy - gwarancja mechaniczna pojazdu bez limitu kilometrów - min. 24 miesiące; - perforacja nadwozia - min. 96 miesięcy Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo - odbiorczego. g) Spełnia wymogi techniczne, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z póź. zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych; h) Spełnia wymogi PN-EN 1789+A1:2012 i) Posiada świadectwo homologacji na pojazd bazowy, wystawione zgodnie z ww. przepisami; j) Posiada świadectwo homologacji i na pojazd skompletowany - M1/ pojazd specjalny - karetka sanitarna, wystawione zgodnie z ww. przepisami, posiadał wpis w książce gwarancyjnej, dotyczący informacji o okresie obowiązywania gwarancji k) Wykonana adaptacja pojazdu pod ambulans nie powodowała ograniczeń praw wynikających z fabrycznej gwarancji; l) Z pozytywnie przeprowadzonym badaniem systemu mocowań i układów przytrzymujących wyposażenie medyczne, potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1789+A1:2012 wystawione przez niezależną jednostkę notyfikowaną m) Wykonawca dokona na własny koszt przeglądu technicznego pojazdu w pierwszych dwóch latach gwarancji. n) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) określa załącznik nr 6 do SIWZ o) Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą pojazdu przekazać Zamawiającemu: - kartę pojazdu, - aktualne świadectwo homologacji (na pojazd bazowy oraz na pojazd skompletowany - ambulans), - książkę gwarancyjną; - książkę przeglądów serwisowych; - instrukcję obsługi w języku polskim; - dwa komplety kluczyków; - wykaz wyposażenia i akcesoriów oraz niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu na terenie naszego kraju, - certyfikat PIMOT lub równoważny wystawiony przez uprawnioną jednostkę certyfikującą 3. CPV: 34114122-0 pojazdy do transportu chorych 34114121-3 karetki 34114100-0 pojazdy pogotowia 34114000-9 pojazdy specjalne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141220
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy PAŁUKI Żnin O/Łabiszyn Nr 61 8181 0000 0008 3814 2000 0001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Łabiszynie, ul. Plac 1000- lecia 1 w kancelarii pok. 12, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.spzozlabiszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach