Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Budowa chodnika w miejscowości Annopol – Opoka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 854 Annopol – Kosin – Antoniów – Gorzyce na odcinku od km 1+715 do km 1+965 (strona prawa) Zadanie nr 2: Budowa chodnika w miejscowości Opoka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 759 (droga 777) – Piotrowice – rz. Wisła – Zabełcze – Opoka Duża – (droga nr 854) na działce nr ewid. 1233/1 od km 4+720 do km 4+900 Zadanie nr 3: Remont chodnika ze zjazdami w miejscowości Annopol w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824 Żyrzyn – Puławy – Opole Lubelskie – Józefów – Annopol na odcinku od km 77+267 do km 78+487

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 818 863 163
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa
    24100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 818 863 163
    REGON: 16771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Budowa chodnika w miejscowości Annopol – Opoka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 854 Annopol – Kosin – Antoniów – Gorzyce na odcinku od km 1+715 do km 1+965 (strona prawa) Zadanie nr 2: Budowa chodnika w miejscowości Opoka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 759 (droga 777) – Piotrowice – rz. Wisła – Zabełcze – Opoka Duża – (droga nr 854) na działce nr ewid. 1233/1 od km 4+720 do km 4+900 Zadanie nr 3: Remont chodnika ze zjazdami w miejscowości Annopol w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824 Żyrzyn – Puławy – Opole Lubelskie – Józefów – Annopol na odcinku od km 77+267 do km 78+487
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje: 1) W zakresie zadania nr 1: a. oznakowanie miejsca robót, b. roboty przygotowawcze, c. roboty ziemne, w tym wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika i formowanie nasypów, d. wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem pod nawierzchnię chodnika i zjazdów, e. ustawienie krawężników i obrzeży, f. wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej, g. montaż elementów odwodnienia chodnika i zjazdów, h. wykonanie poszerzenia nawierzchni jezdni, i. roboty wykończeniowe, j. roboty pomiarowe oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 2) W zakresie zadania nr 2: a. oznakowanie miejsca robót, b. roboty przygotowawcze, c. roboty rozbiórkowe, d. roboty ziemne, e. montaż elementów odwodnienia chodnika i zjazdów, f. wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem pod nawierzchnię chodnika i zjazdów, g. ustawienie krawężników i obrzeży, h. wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej, i. roboty wykończeniowe, j. roboty pomiarowe oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 3) W zakresie zadania nr 3: a. oznakowanie miejsca robót, b. roboty przygotowawcze, c. roboty rozbiórkowe, d. wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem pod nawierzchnię chodnika i zjazdów, e. wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej, f. wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, g. roboty wykończeniowe, w tym regulacja wysokościowa studzienek, h. ustawienie krawężników i obrzeży, i. roboty pomiarowe oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a. opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości. b. zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie opracowanego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót), zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. c. zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania jej we właściwym miejscowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej oraz dostarczenia jej Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w formacie PDF i DXF. d. Wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. e. dysponowania jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SST i dokumentacją projektową, w terminie umownym. f. utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. g. kierowania robotami objętymi Umową tak długo jak będzie to konieczne przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje Inspektorowi Nadzoru prawo do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w formularzu ofertowym oraz w wykazie osób. 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacjach projektowych, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarach robót. 3. Wraz z podpisanymi jednostronnie umowami Wykonawcy dostarczą oświadczenia osób wykazanych w wykazie osób, które będą pełnić funkcje Kierownika budowy na poszczególnych zadaniach o podjęciu przez nich obowiązków. Zamawiający podpisze umowę ma każde z zadań po uprzednim zaakceptowaniu przedłożonych przez poszczególnych Wykonawców harmonogramów rzeczowo – finansowych oraz przedłożeniu tabeli elementów rozliczeniowych, tabeli wartości elementów scalonych oraz oświadczeń o przejęciu obowiązków Kierowników budów. 4. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi minimum 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 5. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXI. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia (operatorzy sprzętu i urządzeń oraz robotnicy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach