Przetargi.pl
Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach

GMINA POLKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76/8474121
  • Data zamieszczenia: 2024-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA POLKOWICE
    Rynek 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76/8474121
    REGON: 390647618
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z cmentarza gminnego przy ul. Spokojnej w Polkowicach oraz ścieżki zdrowia według poniższych wytycznych:Zakres zadania obejmuje opróżnianie kontenerów na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej w Polkowicach (działki: nr 20/13 Obręb 1, nr 20/7 Obręb 1) oraz przy ścieżce zdrowia (działka nr 517/1 Obręb 3), w tym:1) użyczenie 36 szt. kontenerów wykonanych z materiału trudnopalnego, jednolitych, estetycznych w kolorze czarnym o pojemności min. 1100 l na odpady zmieszane oraz 5 szt. kontenerów o pojemności 1100 l na odpady BIO (z umieszczoną naklejką informacyjną na pojemniki BIO);2) transport i przekazanie odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych;3) bieżące mycie i dezynfekcję kontenerów – według zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego, min. jeden raz w czasie obowiązywania umowy.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia wywozu z odbiorem odpadów w dniu 1 listopada oraz do ustawienia dodatkowych 5 szt. kontenerów na odpady zmieszane na cmentarzu gminnym w dniach od 25 października do 8 listopada 2024 r.Zamawiający zastrzega sobie również prawo do możliwości zwiększenia ilości użyczanych kontenerów, a także wymiany uszkodzonych, z tego tytułu Wykonawca nie będzie rościł praw do zmiany wynagrodzenia jednostkowego brutto. Strony ustalają, że maksymalna ilość zwiększonych bądź wymiany uszkodzonych kontenerów nie może przekroczyć 10 szt. Powyższy zapis nie dotyczy sytuacji opisanej w § 5 ust. 4 pkt 5 w projektowanych postanowieniach umowy.Szczegółowy zakres został zawarty w projektowanych postanowieniach umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże posiadanie wpisu do rejestru BDO zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z poźn. zm.) .4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże możliwość dysponowania:- 1 osobą wykonującą czynności związane z kierowaniem pojazdem specjalistycznym do transportu odpadów komunalnych i pojazdem specjalistycznym do transportu odpadów biodegradowalnych pochodzących z kontenerów o pojemności 1,100 l w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia;- 1 osobą wykonującą czynności związane z załadunkiem odpadów do pojazdu specjalistycznego.Powyższe ww. czynności może wykonywać jedna osoba.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże możliwość dysponowania:- min. 36 kontenerami na odpady zmieszane oraz min. 5 kontenerami na odpady BIO (o parametrach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia – punkt IV SWZ) o pojemności 1100 l, które zapewnią ciągłą realizację niniejszego zamówienia;- samochodem specjalistycznym spełniającym normy emisji spalin EURO 5 do odbioru i transportu odpadów komunalnych pochodzących z kontenerów o pojemności 1100 l.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach