Przetargi.pl
Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18

Osiedlowy Dom Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, K. Trzcińskiego 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (75) 75 31 831
  • Data zamieszczenia: 2024-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Osiedlowy Dom Kultury
    K. Trzcińskiego 12
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. (75) 75 31 831
    REGON: 231064656
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://odk.jgora.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Osiedlowy Dom Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia w siedzibie Osiedlowego Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18. 2. W ramach stałej bezpośredniej ochrony fizycznej mienia oraz świadczenia usług dozoru Wykonawca zobowiązany jest do :a) ochrony mienia przed kradzieżą i włamaniem do obiektów, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, wichury, zalania opadami atmosferycznymi,b) zamykania i otwierania Budynku głównego o określonych przez Zamawiającego godzinach,c) sprawdzania zamknięć i plomb zabezpieczających do wydzielonych pomieszczeń w ochranianych obiektach,d) prowadzenia ewidencji kluczy do pomieszczeń w ochranianych obiektach,e) prowadzenia książki ewidencji kluczy do pomieszczeń w ochranianych obiektach,f) prowadzenia książki ewidencji osób dyżurujących w ochranianych obiektach,g) wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia dyżuru, jak też o stwierdzonych zagrożeniach i ryzyku,h) niezwłocznego informowania upoważnionych pracowników ODK o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie ochranianych obiektów,i) nie wpuszczaniu na teren ochranianych obiektów osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,j) nie wpuszczania na teren ochranianych obiektów akwizytorów i osób prowadzących handel obnośny,k) podejmowania interwencji wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektów na terenie ochranianym,l) zamykanie furtki i bram wjazdowych oraz nie wpuszczania na teren posiadłości, BEZ ZGODY Zamawiającego, osób postronnych w godzinach zamknięcia instytucji. o) podejmowania właściwych interwencji związanych z pozostawieniem na terenie ochranianym lub jego bezpośredniego sąsiedztwa podejrzanych toreb, paczek itp.,p) utrzymywania stałej łączności z bazą własnej Agencji Ochrony oraz utrzymywanie gotowości łączności z Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Gazowym, Pogotowiem Energetycznym,s) współpracy z Policja i Strażą Miejską podczas zaprowadzania porządku publicznego w ochranianych obiektach i na terenie do nich bezpośrednio przylegającym, a także z innymi służbami w przypadku wystąpienia awarii, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa osób i mienia,t) skutecznego reagowania w przypadku innych zagrożeń nie wymienionych w niniejszym OPZ.3. Usługa w zakresie dozoru, ochrony mienia i czuwania nad zabezpieczeniem budynku siedziby Zamawiającego będzie wykonywana przez minimum jednego pracownika na zmianie w godzinach:a) W dni powszednie robocze (poniedziałek piątek) w godz. 20:30 – 8:30 (12 godz.)b) W dni wolne (soboty, niedziele) i święta – całodobowo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 1995 z późn. zm.).3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).4. Zdolność techniczna lub zawodowa :a) O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej 4 usługi polegające na świadczeniu usług ochrony budynków użyteczności publicznej - w rozumieniu art. 3 pkt 6) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225 z późn. zm.) - o wartości rocznej zamówienia nie niższej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda usługa, realizowane w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy,[Budynek użyteczności publicznej - budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej, lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym oraz innym budynku przeznaczonym do wykonywania podobnych funkcji, za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny].b) O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą realizować zamówienie (personel kluczowy):i) co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora ochrony, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie usług ochrony budynków użyteczności publicznej oraz wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,ii) co najmniej 2 osobami, które wykonywać będą czynności z zakresu ochrony fizycznej w siedzibie Zamawiającego, posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie usług ochrony budynków użyteczności publicznej.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust 4 powyżej, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, zgodnie z Rozdz. XV SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach