Przetargi.pl
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag na terenie Gminy Kunice

Gmina Kunice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-216 Kunice, Gwarna 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76/8575322 , fax. 76/8575482
  • Data zamieszczenia: 2023-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kunice
    Gwarna 1
    59-216 Kunice, woj. dolnośląskie
    tel. 76/8575322, fax. 76/8575482
    REGON: 390647475
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag na terenie Gminy Kunice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie o nazwie określonej jako „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag na terenie Gminy Kunice”, który obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej prowadzonej na terenie Gminy Kunice, w tym: zebranie, spakowanie (zabezpieczenie), załadunek, ważenie, odbiór i transport odpadów z miejsca odbioru do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie/unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag wraz z kosztami unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi:a) Odbiór odpadów z wyznaczonych 16 punktów położonych na terenie gminy Kunice, na których zostaną zdeponowane odpady pochodzące od rolników. Lokalizację punktów Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.Masa odpadów z folii rolniczych, siatek, sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag wynosi szacunkowo 742,51 Mg. Podana wartość nie jest zależna od Zamawiającego i wynika ze złożonych przez rolników ankiet. Rzeczywista masa odpadów może różnić się od podanej.Kody odpadów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U z 2020r., poz. 10): 02 01 04 Odpady tworzyw sztucznych (z wyłączeniem opakowań) oraz 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych. Szacunkowe ilości odpadów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia (ustalone na podstawie złożonych przez rolników ankiet – wniosków):L.p. Rodzaj odpadu Ilość odpadów zadeklarowanych przez rolników [Mg]1. Folia rolnicza 510,652. Siatka do owijania balotów 5,003. Sznurek do owijania balotów 0,164. Opakowania po nawozach i typu Big Bag 226,70RAZEM 742,51 Mgb) Transport zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big - Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów;c) Rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big – Bag do odzysku lub unieszkodliwienia, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1587 z późn. zm.).Szczegółowe obowiązki w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (w tym także w zakresie dokumentowania realizacji przedmiotu zamówienia) należy odczytać w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz „projekcie umowy” zamieszczonych na stronie prowadzonego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 112 ust. 1 pkt 2 Pzp o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w następującym zakresie:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że posiada:- zezwolenie na zbieranie odpadów, o których mowa w art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2021r. o odpadach (Dz. U. z 2023r., poz. 1587 ze zm.) wydane przez właściwy organ administracji publicznej,− zezwolenie na transport odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, o których mowa w art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach (Dz. U. z 2023r., poz. 1587 ze zm.) wydane przez właściwy organ administracji publicznej;Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia na każdym etapie realizacji usługi lub przed zawarciem umowy z Wykonawcą czy posiada on uprawnienia, o których mowa powyżej.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- dysponuje lub będzie dysponować 1 pojazdem przystosowanym do odbierania oraz transportu odpadów z folii rolniczych.- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum 1 zadanie, które obejmowało odbiór, załadunek, transport i przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów o łącznej wadze co najmniej 500,00 Mg (Ton).Powyższe wykonane lub wykonywane usługi muszą być potwierdzone dowodami określającymi iż zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, inne odpowiednie dokumenty.Pozostałe regulacje w zakresie warunków udziału w postępowaniu znajdują się w SWZ na stronie prowadzonego postępowania tj. https://platformazakupowa.pl/pn/kunice.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach