Przetargi.pl
Wymiana wykładzin w filii Przychodni Lecznicza przy ul. Zarzewskiej 56 Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-113 Łódź, ul. Milionowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 761 790 , fax. 426 761 785
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
    ul. Milionowa 14
    93-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 761 790, fax. 426 761 785
    REGON: 47223718500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonscher.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wykładzin w filii Przychodni Lecznicza przy ul. Zarzewskiej 56 Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę wykładziny podłogowej wraz przygotowaniem podłoża w filii Przychodni Lecznicza przy ul. Zarzewskiej 56/58 Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in: 1) rozbiórkę istniejących wykładzin, 2) rozbiórka istniejących cokołów, 3) wywóz materiałów z rozbiórki po za teren budowy wraz z kosztami utylizacji, 4) nałożenie warstwy szpachlującej ubytki w posadzce, 5) gruntowanie podłoża, 6) układanie samopoziomującej masy, wylewka korygująco-wyrównawcza, 7) wykonanie podkładu podposadzkowego, 8) ułożenie nowej wykładziny PCV z wywinięciem na ścianę. 2. Zamawiający określa następujące parametry techniczne wykładziny PCV: 1) zabezpieczenie powierzchni: PUR, 2) klasyfikacja użytkowania: minimum 34/43, 4) odporność na poślizg: DS 3) odporność na poślizg na mokro: minimum R10, 4) odporność na ścieranie: Grupa T, 5) grubość całkowita: minimum 2 mm, 6) waga całkowita: minimum 3180 g/m2, 7) wykładzina powinna również posiadać wszelkie atesty dopuszczające do użytkowania w służbie zdrowia. 3. Prace będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentami zawartymi w załączniku nr 7 do SIWZ, tj.: 1) przedmiar robót, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) szkic pomieszczeń; 4) informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia. 5. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą prowadzone w czynnym obiekcie (budynku), nie przewiduje się ograniczenia pracy Centrum. 6. Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia robót i dostosowania sposobu ich prowadzenia w związku z użytkowaniem budynku w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu planu realizacji przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne etapy realizacji w terminie do 7 dni, liczonych od dnia podpisania umowy. 7. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi polskimi normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów. 8. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz dokumentami zawartymi w załączniku nr 7 do SIWZ. Termin wyznaczenia wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym, przed upływem terminu składania ofert, telefonicznie – Dział Techniczno – Administracyjny (tel. 42-676-18-00). 9. Przedmiar, zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ, służyć może Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentami zawartymi w ww. załączniku, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 10. Kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o przedmiar, pełnić będzie jedynie funkcję informacyjną, a obowiązującą ceną oferty jest ryczałt obejmujący wykonanie wszystkich robót określonych w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego (wykonanego metodą szczegółową) nie pominąć i nie zmieniać wielkości żadnej z pozycji przedmiarowych. 11. Wykonawca sporządzi i przedłoży Zamawiającemu plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia najpóźniej w chwili podpisania umowy. 12. Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U. 2019 poz. 1186 ze zm.), Wykonawca, tak na etapie sporządzania oferty, jak i podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, powinien przestrzegać podstawowej zasady, że w ramach wykonawstwa budowlanego można wykorzystywać tylko te materiały budowlane dostępne na rynku, które są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy przedłożenia stosownych certyfikatów bądź innych dokumentów tej wagi w ofercie, niemniej na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, będzie wymagał takich dokumentów, przed zastosowaniem tych materiałów. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza: 1) zabezpieczy teren robót, mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego; 2) w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy; 3) zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne); 4) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, uporządkuje teren budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzi go do stanu nie gorszego, jaki był przed rozpoczęciem robót. 14. Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia (roboty budowlane i użyte materiały). Termin rękojmi i gwarancji rozpoczyna bieg od podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego. 15. Wykonawca zobowiązany jest w ramach gwarancji do usuwania wad (usterek) powstałych/ ujawnionych w okresie gwarancji, do wykonywania własnym staraniem i na własny koszt przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń, wyposażenia zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami producentów oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 700,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) wypełniony kosztorys ofertowy (wg zał. nr 7 do SIWZ) oraz w formie elektronicznego nośnika (płyta CD) w formacie „.ath”; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach podmiotu trzeciego; 4) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1000), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 2.. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. V.4 pkt 3 tabeli SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach